I po świętach panie CB

11. Data: 2011-04-28 12:47:20

Temat: Re: I po świętach panie CB
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
news:ipbilu$oet$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
> A zając do dzieci przychodzi ?
> Malujecie/skrobiecie/farbujecie jajka ?
No nie chcesz chyba powiedzieć, że nie skrobałeś nigdy jajek?
:-)

--

Chiron

12. Data: 2011-04-28 12:59:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 14:02:17 +0200, Aicha napisał(a):

> Zwiększ sobie rozstaw klapek :)

Nie chcę. Jeszcze mi jakiś zając zacznie do domu przychodzić, zamiast
Kogoś, Kto Powinien...

13. Data: 2011-04-28 13:06:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-28 14:59, Ikselka pisze:

> Nie chcę. Jeszcze mi jakiś zając zacznie do domu przychodzić, zamiast
> Kogoś, Kto Powinien...

A ten Ktoś, Kto Powinien, przyniesie Ci jajko z czekolady? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

14. Data: 2011-04-28 13:28:06

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 15:06, Aicha <b...@t...ja> wrote:

> A ten Ktoś, Kto Powinien, przyniesie Ci jajko z czekolady? :)

Zajączek przywędrował do polskich tradycji z Niemiec i jako taki jest
najbardziej rozpowszechniony na zachodzie kraju, czyli nie w
prawdziwej Polsce...

A przecież wiadomo, że tradycje nie mogą sobie tak po prostu wędrować,
bo się później wszystko miesza.

Stalker, dlatego też w sprawie zająca (prawdziwi) Polacy nie gęsi i
swojego baranka mają...

15. Data: 2011-04-28 13:32:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-28 15:28, Stalker pisze:

> [...]
> bo się później wszystko miesza.
>
> Stalker, dlatego też w sprawie zająca (prawdziwi) Polacy nie gęsi i

Baranek jest symbolem, zając - zabawą. Ale prawdziwi pewnie mają swoje
_inne_ znaczenia.
U mnie był i baranek, i kurczaki, i zając. I nawet myszy i muchomory (z
jajek:D). Wszystko przez dzieci :)

16. Data: 2011-04-28 13:37:09

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Baranek jest symbolem, zając - zabawą. Ale prawdziwi pewnie mają swoje
> _inne_ znaczenia.
> U mnie był i baranek, i kurczaki, i zając. I nawet myszy i muchomory (z
> jajek:D). Wszystko przez dzieci :)

Ech, te dzieci ...
U mnie na stole był żywy zając.
A dokładniej: świnka morska z uszytym przez córkę kubraczkiem,
który miał za zadanie dodać śwince króliczy okonek ...
Była od tygodni już tresowana, żeby w tym kubraczku wytrzymać
przez kilka minut :)

17. Data: 2011-04-28 13:50:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 15:06:30 +0200, Aicha napisał(a):

> A ten Ktoś, Kto Powinien, przyniesie Ci jajko z czekolady? :)

A po co komu jajko z czekolady?

18. Data: 2011-04-28 13:51:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 06:28:06 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Stalker, dlatego też w sprawie zająca (prawdziwi) Polacy nie gęsi i
> swojego baranka mają...

Oczywiście.

19. Data: 2011-04-28 13:52:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 15:32:00 +0200, Aicha napisał(a):

> Baranek jest symbolem, zając - zabawą. Ale prawdziwi pewnie mają swoje
> _inne_ znaczenia.
> U mnie był i baranek, i kurczaki, i zając. I nawet myszy i muchomory (z
> jajek:D). Wszystko przez dzieci :)

Dziwić się potem, ze dzieci nie wiedzą, jaka jest różnica między symbolem a
zabawą... i szczą na krzyż.

20. Data: 2011-04-28 13:53:14

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-04-28 15:28, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

I podłaźniczkę też. A co!

Qra
--
z przychodzącym zającem

LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!
KRYWAŃ