Terlikowski-Palikot - różaniec kontra ... ? (było: Walka karnawału z postem)

1. Data: 2011-04-29 09:20:45

Temat: Terlikowski-Palikot - różaniec kontra ... ? (było: Walka karnawału z postem)
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zażółcony:
iol-ukradl-panstwo,wiadomosc.html

> [...]
> zechcę, tak?"
> Po pozytywnych "cyniczno-chrześcijańskich" zapewnieniach
> oświadczyłbym:
> "Pozwoli Pan, że korzystając z tej doskonałej okazji, z Pana pomocą
> zademonstruję Panu i telewidzom na tym (pokazując "prezent")
> przykładzie jak wiele znaczą dla mnie wszelkie gadżety chrześcijańskie..."
> po tym wstępie zniszczyłbym i podeptałbym ten "sprzęt" przed kamerą,
> zwracając uwagę na to aby było absolutnie jasne iż postąpiłem
> w ten sposób zwłaszcza z krzyżykiem...
> Po czym zaproponowałbym uprzątnięcie śmieci z podłogi do kosza.

:)
Trzeba by tylko bardzo uważać na pewien problem 'techniczny'
- przeciwnik może próbować blokować na różne sposoby
możliwość składnej wypowiedzi - więc walka werbalna na inteligentne
formułki musi się mieścić w ciasnych wypowiedziach.

A generalnie: ja jako zwolennik hasła 'make love not war',
obstawałbym jednak przy rozwiązaniach sprowadzajacych całą
sytuację do szopki i absurdu, a nie do 'demonstracji siły'.
Szczególnie w kontekście Palikota, który do błazna mi pasuje,
ale jak zaczyna z retoryką 'twardej walki', to cała jego
'świeżość polityczna' znika bezpowrotnie.

Nie pamiętam, czy Terlikowski próbował Palikota obdarować
tym różańcem, czy jedynie demonstrował swoją 'chęć modlitwy
i szczerą troskę o zbłąkaną duszę', ja widzę jeszcze jakiś taki
scenariusz:
1. Terlikowski wyciąga różaniec i zbliża go do Palikota, deklaruje
swoją bogobojność, 'będę się za Posła modlił'.
2. Wersja wieczorynkowa: Palikot wyciąga sztucznego
penisa i udaje, że to jest mały, łagodny piesek, kilka razy nim
podskakuje przed Terlikowskim z przyjaznym 'Waf, waf',
i piszczy "dziękujemy Ci dobry człowieku, my też będziemy się
za Ciebie modlić, waf, waf !"
alternatywnie
2. Wersja 'egzorcystyczna': Palikot wyciąga sztucznego penisa
i odgrywa dramatyczną scenę. Penis skacze w panice zwracając
główkę w kierunku krzyżyka i cieniutkim głosikiem krzyczy:
"O nie, o nie ! Wyciągnął go ! Pali, gore, aaa !!!". Po kilku
podrygach uśmiercony penis zastyga ostatecznie w bezruchu na stole
(w pozycji horyzontalnej oczywiście - jak nieżywy to nieżywy).

Soczysty, erotyczny wtręt to imo najlepszy sposób na
'oszołomionych', żeby się pogubili, a przynajmniej zrezygnowali
z walki na gadżety.

2. Data: 2011-04-29 11:03:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dla mnie: odpowiedź w stylu Palikota, czyli błazenadą na
błazenadę.

--
CB

3. Data: 2011-04-29 14:41:49

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie: odpowiedź w stylu Palikota, czyli błazenadą na
> błazenadę.
... i niczego więcej od tego pana nie oczekuję ...
Ponuraków w stylu Środa czy Senyszyn, które własnym ponuractwem
próbują zabić głębokie ponuractwo Czarnych to jakby mamy dosyć
i chyba niezbyt skuteczni są ...

4. Data: 2011-04-29 21:18:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli oczekujesz licytowania się na ponurą błazenadę.
Cyrk ponuraków udających, że mają poczucie humoru.

Głupie IMHO.
Sorry.

--

> ... i niczego więcej od tego pana nie oczekuję ...
> Ponuraków [...], które własnym ponuractwem
> próbują zabić głębokie ponuractwo Czarnych to jakby mamy dosyć
> i chyba niezbyt skuteczni są ...

I po świętach panie CB
LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?
Re: I WOULD LIKE TO INVITE YOU TO ISLAM !!!!!!!!!!!