Jak wyzbyć się swojej seksualności?

1. Data: 2011-04-29 23:09:43

Temat: Jak wyzbyć się swojej seksualności?
Od: "Filozof" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, nie chcę tutaj wywoływać jakiś sensacji, czy robić sobie jaja. Chciałbym stać
się osobą aseksualną, ponieważ seks i wszystko co z nim się wiąże czyni mnie osobą
nieszczęśliwa, niespełnioną, taką, którą być nie chcę i pisanie o moich potrzebach i
dlaczego jest taka moja decyzja nadaje się bardziej na forum filozoficzne. Dlatego
przejdę od razu do konkretów. Jak mogę pozbawić się pożądania? Nie chce odczuwać
pociągu do seksu, chce wyzbyć się tej części człowieczeństwa. W jaki sposób jakąś
fizyczną operacją czy może innym sposobem (łykanie jakiś tabletek) jestem w stanie to
uczynić? Pytam z medycznego punktu widzenia. Po prostu chcę, żeby seks nie dawał mi
żadnej przyjemności, bo rozumiem, że wówczas nie będę miał żadnej potrzeby by
majstrować w tym kierunku i będę mógł oddać się inny wartościom, które pozwolą mi
zrealizować swoje marzenia bez zajmowania się rzeczami, które uniemożliwiają mi w
udoskonalaniu się samego siebie.

2. Data: 2011-04-29 23:23:36

Temat: Re: Jak wyzbyć się swojej seksualności?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-kwiecień-11 w ramce
<news:4dbb459d$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Filozof zmalował:

> [...]
pozwolą mi zrealizować swoje marzenia bez zajmowania się rzeczami, które
uniemożliwiają mi w udoskonalaniu się samego siebie.

Pimpek, a Ty jesteś facetem?

3. Data: 2011-04-29 23:53:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 30 kwietnia 2011 01:09. carbon entity 'Filozof'
<z...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> [...]
> wartościom, które pozwolą mi zrealizować swoje marzenia bez zajmowania się
> rzeczami, które uniemożliwiają mi w udoskonalaniu się samego siebie.

Zajmij się okultyzmem/szamanizmem (wywoływaniem duchów). Pożywią się twoją
energi seksualną i koniec problemu ;) Tylko skutki uboczne transu i
wychodzenia z transu bywają jak przy mocnym naćpaniu :)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

4. Data: 2011-04-29 23:56:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo ją "ukierunkują" w nieprzewidywalny sposób.

--
CB

5. Data: 2011-04-30 01:08:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 30 kwietnia 2011 01:56. carbon entity 'cbnet' <c...@n...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Albo ją "ukierunkują" w nieprzewidywalny sposób.

Głupi sposób radzenia z seksualnością, dlatego zrobiłem smajla. Ale o ironio
najskuteczniejszy. Tylko ta cena ;/

W ogóle jeśli ktoś nie jest naukowcem czy artystą szukającym nowych odkryć,
na co mu droga faustyczna, on tylko sobie wtedy życie zmarnuje na
pierdoły... Na co okultyzm np. prawnikowi czy inżynierowi od kanalizacji?

http://lordwinterisle.blogspot.com/

6. Data: 2011-04-30 08:43:44

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-30 01:09, Filozof pisze:
> [...]
> oddać się inny wartościom, które pozwolą mi zrealizować swoje marzenia
> bez zajmowania się rzeczami, które uniemożliwiają mi w udoskonalaniu

Z tego co mi wiadomo juz do tej pory to sa rozne metody.
Psychologiczne vide neuroasocjacje czy tez awersja wywolywana okreslonym
bodzcem - jak np. muzyka klasyczna w filmie "Mechaniczna pomarancza" lub
tez farmakologiczne, jak np. finasteryd tani i latwo dostepny w aptekach
na prostate. Mysle, ze po roku przymowania 10mg dziennie bylbys juz
trwalym impotentem.
Natomiast o branie to chyba Pimpek nie musisz sie raczej martwic, bo nie
wystarczy byc pieknym jak Janek czy silnym jak Gustlik lub miec lufe jak
Rudy102, ale trzeba tez umiec przekonac werbalnie kogos do swojej
atrakcyjnosci, a tutaj z tego co widzialem, to nawet pedzie kwestionuja
twoja meskosc.

7. Data: 2011-05-01 19:36:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Apr 2011 01:09:43 +0200, Filozof napisał(a):

> Jak mogę pozbawić się pożądania? Nie chce odczuwać pociągu do seksu

Poczytaj o eunuchach...

Terlikowski-Palikot - różaniec kontra ... ? (było: Walka karnawału z postem)
I po świętach panie CB
LEWA! LEWA! LEWANtyńczyk SPOLEgliwy
Czy pozwolisz jechać pijanemu kierowcy swoim autem?
Co oni własciwie wynegocjowali?