Re: Jak wyzbyć się swojej seksualności?

From: "Jakub A. Krzewicki" <d...@g...org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Jak wyzbyć się swojej seksualności?
Date: Sat, 30 Apr 2011 01:53:48 +0200

sobota, 30 kwietnia 2011 01:09. carbon entity 'Filozof'
<z...@o...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Witam, nie chcę tutaj wywoływać jakiś sensacji, czy robić sobie jaja.
> Chciałbym stać się osobą aseksualną, ponieważ seks i wszystko co z nim się
> wiąże czyni mnie osobą nieszczęśliwa, niespełnioną, taką, którą być nie
> chcę i pisanie o moich potrzebach i dlaczego jest taka moja decyzja nadaje
> się bardziej na forum filozoficzne. Dlatego przejdę od razu do konkretów.
> Jak mogę pozbawić się pożądania? Nie chce odczuwać pociągu do seksu, chce
> wyzbyć się tej części człowieczeństwa. W jaki sposób jakąś fizyczną
> operacją czy może innym sposobem (łykanie jakiś tabletek) jestem w stanie
> [...]

Zajmij się okultyzmem/szamanizmem (wywoływaniem duchów). Pożywią się twoją
energi seksualną i koniec problemu ;) Tylko skutki uboczne transu i
wychodzenia z transu bywają jak przy mocnym naćpaniu :)

http://lordwinterisle.blogspot.com/