Re: Jak wyzbyć się swojej seksualności?

Data: 2011-04-29 23:23:36
Temat: Re: Jak wyzbyć się swojej seksualności?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy>

Dnia 30-kwiecień-11 w ramce
<news:4dbb459d$0$2448$65785112@news.neostrada.pl> pędzel Filozof zmalował:

> Witam, nie chcę tutaj wywoływać jakiś sensacji, czy robić sobie jaja. Chciałbym
stać się osobą aseksualną, ponieważ seks i wszystko co z nim się wiąże czyni mnie
osobą nieszczęśliwa, niespełnioną, taką, którą być nie chcę i pisanie o moich
potrzebach i dlaczego jest taka moja decyzja nadaje się bardziej na forum
filozoficzne. Dlatego przejdę od razu do konkretów. Jak mogę pozbawić się pożądania?
Nie chce odczuwać pociągu do seksu, chce wyzbyć się tej części człowieczeństwa. W
jaki sposób jakąś fizyczną operacją czy może innym sposobem (łykanie jakiś tabletek)
jestem w stanie to uczynić? Pytam z medycznego punktu widzenia. Po prostu chcę, żeby
seks nie dawał mi żadnej przyjemności, bo rozumiem, że wówczas nie będę miał żadnej
potrzeby by majstrować w tym kierunku i będę mógł oddać się inny wartościom, które
pozwolą mi zrealizować swoje marzenia bez zajmowania się rzeczami, które
uniemożliwiają mi w udoskonalaniu się samego siebie.

Pimpek, a Ty jesteś facetem?