I tak jest .....

1. Data: 2003-01-31 08:41:43

Temat: I tak jest .....
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Bóg stworzył osła i rzekł do niego: Ty będziesz osłem. Będziesz od rana do
wieczora pracował i ciężkie rzeczy na swoich plecach nosił. Będziesz jadł
trawę i będziesz mało inteligentny. Będziesz żył 50 lat.
Na to odparł osioł: 50 lat tak żyć to dużo za dużo. Daj mi proszę nie
więcej jak 30 lat.
I tak było.

Następnie Bóg stworzył psa i powiedział do niego: Ty będziesz psem.
Będziesz pilnował dobytku ludzi, których będziesz oddanym przyjacielem.
Będziesz jadł to, co człowiekowi z jedzenia zostanie i żył będziesz 25 lat.
Pies odpowiedział: Boże, 25 lat takiego życia to za dużo. Daj mi nie
więcej jak 10 lat życia.
I tak było.

Później stworzył Bóg małpę i rzekł do niej: Będziesz małpą. Masz skakać z
drzewa na drzewo i zachowywać się jak idiota. Masz być wesoła i żyć 20 lat.
Małpa rzekła: Boże, 20 lat żyć jako klown świata to za dużo. Proszę, daj
mi nie więcej jak 10 lat.
I tak było.

W końcu Bóg stworzył człowieka i powiedział do niego: Ty będziesz
człowiekiem, jedyną racjonalnie myślącą istotą, która będzie zamieszkiwać
ziemię. Będziesz używał swojej inteligencji, ażeby podporządkować sobie inne
stworzenia. Będziesz panował na ziemi i żył 20 lat.
Na to powiedział człowiek: Boże, bycie człowiekiem tylko 20 lat to jest
mało, Proszę daj mi te 20 lat, które osioł odrzucił, 15 psa i 10 małpy.

I tak się Bóg postarał, że człowiek 20 lat żyje jak człowiek, później 20
lat jak osioł od rana do wieczora haruje i ciężkie rzeczy nosi. Potem ma
dzieci i 15 lat żyje jak pies. Opiekuje się domem i je to co mu rodzina
zostawi. Później na starość żyje 10 lat jak małpa. Zachowuje się jak idiota
i zabawia swoje wnuki.
I tak jest ...

1. Data: 2003-01-31 09:12:31

Temat: Re: I tak jest .....
Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przecież pisałeś <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Tylko beznadziejni nieudacznicy sa wiecznie
> niezadowoleni ze swego zycia.

A jak tu być zadowolonym w świetle tego co napisałeś powyżej? ;)

defric

1. Data: 2003-01-31 09:28:54

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

defric:
> A jak tu być zadowolonym w świetle tego co napisałeś powyżej? ;)

To taki dowcip, zart. :]

Czarek

1. Data: 2003-01-31 09:31:22

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To taki dowcip, zart. :]

niech ci będzie :)

defric

1. Data: 2003-01-31 09:49:40

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

defric:
> niech ci będzie :)

Wiesz, wielu ludzi wcale nie pragnie byc szczesliwymi
i nie maja wcale pretensji o to ze nie sa.

Ty pragniesz?

Czarek

1. Data: 2003-01-31 10:25:29

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> defric:
>
> Wiesz, wielu ludzi wcale nie pragnie byc szczesliwymi
> i nie maja wcale pretensji o to ze nie sa.
>
> Ty pragniesz?

Pragnę. Czasem jestem, czasem nie - normalka. W zależności od dopadających
problemów.
A ty pragniesz?

defric

1. Data: 2003-01-31 10:40:52

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

defric:
> A ty pragniesz?

Kiedys owszem. :)
Od pewnego czasu jednak mam wiecej niz pragne. ;)
Jestem bardzo szczesliwy. Nieprzyzwoicie wrecz
(w pewnym sensie). :))

Czarek

1. Data: 2003-01-31 10:41:27

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od pewnego czasu jednak mam wiecej niz pragne. ;)
> Jestem bardzo szczesliwy. Nieprzyzwoicie wrecz
> (w pewnym sensie). :))

Zakochany? W każdym bądź razie gratuluję ci tego szczęścia.
A nie boisz się koła fortuny? ;)
defric

1. Data: 2003-01-31 10:47:57

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

defric <d...@w...pl>

> Zakochany? W każdym bądź razie gratuluję ci tego szczęścia.
> A nie boisz się koła fortuny? ;)

"Jakiego koła fortuny"? ;)

P.

1. Data: 2003-01-31 10:54:51

Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki:

> defric <d...@w...pl>
>
> "Jakiego koła fortuny"? ;)

Fortuna kolem sie toczy :)
Mozna wpasc pod takie kolo i zle skonczyc ;)

Tris

Co robic....?
testy na psychologię
co sadzicie o adopcji dzieci??