I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.

61. Data: 2009-03-24 23:06:32

Temat: Re: I znowu o XL,ten artykuł jest lepszy.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 25 marca 2009 00:03. carbon entity 'Ikselka' <i...@g...pl>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> A ja kiedyś przeczytałam coś w tym stylu, że ludzie dzisiejszej
> cywilizacji w większości i tak dalece już odeszli od pierwotnej
> psychicznej czystości i harmonii ze światem, iż ludzi, którzy w niej nadal
> tkwią, niesłusznie uważają za chorych, sami wymagając leczenia...

E, przesada. Gdyby to było prawdą, współcześnie nie byłoby Taoistów.

62. Data: 2009-03-24 23:06:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> próbowałeś swoich sił w tej roli?

:)))))

--
Pozdrawiam - Aicha

63. Data: 2009-03-24 23:08:31

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqbp2r$plu$...@n...onet

> :)))))

Aicha, ja Ci mówię, Ty się uspokój się.
Chichrasz się i chichrasz a tu poważne sprawy się omawia.

Saulo

64. Data: 2009-03-24 23:13:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 25 marca 2009 00:00. carbon entity 'Saulo' <s...@l...po>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> próbowałeś swoich sił w tej roli?
>
> saulo

Sugestia wobec drugiego człowieka jest trudniejsza od autosugestii.

1) Bariera fizyczna --- drogą przekazywania w autosugestii są bezpośrednie
impulsy nerwowe z miejsca przechowywania jednej treści tj. tego co ma być
wpojone do drugiej, czyli tego, co ma być wyparte. W sugestii między
dwojgiem osób są narządy mowy, twarz, narządy zmysłów, czyli nie tak
doskonały interfejs.

2) Bariera psychiczna --- hipnotyzowany musi się wewnętrznie zgodzić na
sugestię, na zmianę zawartości odpowiednich zapisów w mózgu. W zasadzie
musi sam je stworzyć, bo sugestia to tylko wspomagana przez terapeutę na
chorym autosugestia.

65. Data: 2009-03-24 23:22:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

sugestię, na zmianę zawartości odpowiednich zapisów w mózgu. W zasadzie
musi sam je stworzyć, bo sugestia to tylko wspomagana przez terapeutę na

PS. Nie śmiej się, dzięki metodzie prawie że prób i błędów zdołałem poznać
bardzo dobrze wszystkie najgorsze słabości i ograniczenia mojej własnej
psychiki, tak, że rozczarować się potrafię tylko i wyłącznie na lepsze.
Jeśli wydaje się komuś, że niedostatecznie siebie poznałem, to tylko
dlatego, że usiłuję rozmyślnie ukrywać swoje braki i złe strony, co jest
trudniejsze, niż przyznać się do nich.

66. Data: 2009-03-24 23:24:57

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <e...@p...onet.pl>
gqbpsv$red$...@n...onet

[...]
> [...]
> siebie poznałem, to tylko dlatego, że usiłuję rozmyślnie ukrywać
> swoje braki i złe strony, co jest trudniejsze, niż przyznać się do

Nie śmieję się z tego, co piszesz.

Saulo

67. Data: 2009-03-24 23:28:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Jeśli wydaje się komuś, że niedostatecznie siebie poznałem, to tylko
dlatego, że usiłuję rozmyślnie ukrywać swoje braki i złe strony, co jest

PS^2. Od kiedy na fizyce kwantowej nauczyłem się o kocie Schroedingera
odpadł mi nawet obowiązek obiektywizmu, po prostunie ma czegoś takiego jak
świat obiektywny. Jest wieloświat, złożony jak w filmie Kurosawy "Rashomon"
ze spostrzeżeń obserwatorów, w dużej części pokrywających się
intersubiektywnie, dlatego zmiana zdania nie jest dla mnie również
przeszkodą, wystarczy sobie wybrać jako wzorzec określoną grupę
obserwatorów.

68. Data: 2009-03-24 23:29:30

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

środa, 25 marca 2009 00:24. carbon entity 'Saulo' <s...@l...po>
contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> Nie śmieję się z tego, co piszesz.
>
> Saulo

Nie ty, Aicha jakieś szyderstwa uskutecznia.

69. Data: 2009-03-24 23:41:47

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

[...]

> A tu - cóż, moje boje. Taka strefa. Bo i ludzie tutaj szczególni :->

Wasza dyskusja w tym wątku to dobra ilustracja do artykułu z linku.

michał

70. Data: 2009-03-24 23:49:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" napisał:

> Nie ty, Aicha jakieś szyderstwa uskutecznia.

Ja się tylko ucieszyłam, że być może mógłbyś komuś pomóc. Nawet bardzo
się ucieszyłam się :P

--
Pozdrawiam - Aicha

pierwsi w czystej, pierwsi w zakrapianej
Cicha eksterminacja Polaków
kłiiz
KUPA MIECI...
Do czego kiedyś służył mężczyzna :)