ICD-10

1. Data: 2001-09-08 08:19:37

Temat: ICD-10
Od: "Michal P." <d...@l...t1.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Skąd ściągnąć listę kodów, czy może ktoś wie?

--
dotZ

2. Data: 2001-09-08 18:03:12

Temat: Re: ICD-10
Od: Rafał Tomasik <r...@z...kielce.tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.psyche.pl/Docs/icd10.htm

3. Data: 2001-09-09 08:01:29

Od: "Michal P." <d...@p...knurow.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał Tomasik <r...@z...kielce.tpsa.pl> wrote:

> http://www.psyche.pl/Docs/icd10.htm

Dziękuję, to interesujące - kody F. Niestety, mam okazję pracować na
oddziale pediatrii (nie psychiatrii) - czy wiecie Państwo może skąd ściągnąć:
całą listę ICD-10 (angielską, polską lub niemiecką)?

--
dotZ

ciąża a kserokopiarka
Oferta pracy dla Lekarza/lekarki w AWF, Zaklad Fizjologii warszawa
Nasercowy wyciag z czerwonego wina w pastylkach
Laserowa korekcja krotkowzrocznosci?
sarcoma