II etap olimpiady

1. Data: 2004-05-08 16:36:14

Temat: II etap olimpiady
Od: "FingolfiN" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wie ktos moze czy uczestnictwo w drugim(okregowym) etapie olimpiady
przedmiotowej( w moim przypadku informatycznej) ulatwia dostanie sie na
jakies studia? Jezeli tak to jakie, moze cos w Krakowie?

2. Data: 2004-05-08 21:05:37

Temat: Re: II etap olimpiady
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przedmiotowej( w moim przypadku informatycznej) ulatwia dostanie sie na
> jakies studia? Jezeli tak to jakie, moze cos w Krakowie?

II etap (jakiejkolwiek olimpiady przedmiotowej) po prostu świadczy o tym, że
masz naprawdę sporą wiedzę, która prawdopodobnie przełoży się na ocenę celującą
z danego przedmiotu na koniec roku szkolnego, ale nie da Ci jeszcze wolnego
wstępu na wyższą uczelnię-to należy się dopiero za dostanie się do finału. Ideą
olimpiad przedmiotowych jest to, że pierwszy ich etap jest korespondencyjny,
tak więc nikt nie może sprawdzić, czy autorem np. rozwiązań zadań z olimpiady
informatycznej jest rzeczywiście ta osoba, która je wysłała, czy też może ktoś
jej w rozwiązywaniu pomagał.

3. Data: 2004-05-09 09:17:41

Od: "Beata" <b...@v...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FingolfiN" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakies studia? Jezeli tak to jakie, moze cos w Krakowie?
> Z tego co mi wiadomo, jedynie laureaci olimpiad na szczeblu wojewódzkim
mają możliwość dostania sie na studia bez egzaminu.Jest o tym mowa m.in. w
rozporządzeniu MENIS.

Tablice matematyczne, kalkulator a matura
Konspekt potrzebny na gwalt ;-)
Puck - Zielona szkola
Funka - letni wypoczynek
Re: Korepetycje