II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)

1. Data: 2002-05-24 13:29:01

Temat: Re: II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)
Od: "Justyna Goworek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Maciachowa" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci
news:jh3seuos65drqp0nrccp4pgvqm7nk9t2e8@4ax.com...
> Mam nadzieje, ze podczas tej wystawy (tak jak i w czasie trwania I
> wystawy) bedzie kiermasz dla hafciarek. Mozna tam bylo kupic mnostwo
> rzeczy:

W tym roku sponsorem jest Coats i kiermasz bedzie codziennie przez czly czas
trwania wystawy, wiec nawet jesli ktos sie nie zalapie na weekendowe
spotkanie to mozna kupic potem. Poza tym mozna tez rzucic okiem co tam jest,
opisac na grupie i w razie czego wyslac zainteresowanym do domciu.

Bede robic zdjecia wystway wiec moge zrobic i stoiska. A i pomoca przy
zakupie chetnie sluze.
Pozdrawiam,
Justyna (Lodz)

1. Data: 2002-05-24 14:09:08

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisal(a):
: >
: > OK, ja już postawiłam w kajecie 16 czerwca Łódź :)))))))
:
: buuuuuuuuuuuu /me ma sluzbowa impreze 15-16 w zakopanem i musi tam byc!
: nie moznaby tego przelozyc na nastepna niedziele 23 czerwca? pliiiiiiiiiiiz

A u nie 23 akurat na 'przednówek' wypada :( A 15 to kasa jeszcze jest...

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/

1. Data: 2002-05-24 15:26:25

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):
> mogę pojechać za Ciebie na tę służbową, nikt się nie zorientuję, mówię Ci,
> razie jakowychś wątpliwości powiem, że sobie maseczkę ściugającą na twarz
> położyłam i zapomniałam zmyć przed snem, hehe.
> I jeszcze im jakąś serwetkę wydziergam, co Ty na to?

Ojjjjj... czyzby Wkn'ka mialo nie byc w takim razie w Lodzi? A moze Wkn'ek
jest w dwoch osobach na raz? ;)

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta
(Gdansk)

1. Data: 2002-05-24 15:35:20

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AtaBe <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aclm2b$fmc$...@n...tpi.pl...
> Wkn <w...@w...pl> napisał(a):
>

> Ojjjjj... czyzby Wkn'ka mialo nie byc w takim razie w Lodzi? A moze Wkn'ek
> jest w dwoch osobach na raz? ;)
>
> Pozdrawiam serdecznie,
> BeAta
> (Gdansk)

nie, no raczej wkenek jest jeden, nie sądzę, żeby ktoś połaszczył sie na
równie pokręconego nicka ;-)))
Wkn będzie siedziała w gdańsku, niestety, szukając pracy i pisząc pracę
magisterską :( Jak zarobi i obroni, to zacznie podróżwać po polszcze :)

d.

1. Data: 2002-05-24 16:46:05

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chetnie sie wybiore do Lodzi! Tylko trzeba by jakis termin ustalic.
>
> --
> Pozdrawiam,
> stynka

Mi termin tez obojetny, a do Lodzi na wystawe chetnie sie wybiore.

sekutnica

1. Data: 2002-05-24 19:19:09

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> No to mamy drugi - alternatywny termin 23 czerwca.
> W czerwcu przeglosujemy jeszcze dokladnie
> termin i...gotowe :-)))
> Co Ty na to stynka?
>
> Pozdrawiam
> Maciachowa

stynka 16 czerwca, z 23 bedzie trudno :(

stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka
gg 866557 icq 22354411

Jasiek: http://www.jachu.com
stynka: http://www.stynka.net
hobby: http://www.stynka.galicja.pl/robotki/haft

1. Data: 2002-05-24 19:41:14

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> :

> A u nie 23 akurat na 'przednówek' wypada :( A 15 to kasa jeszcze
> jest...

Wyastarczy wobec tego 15 odlozyc to co by sie wydalo 15 i w ten sposob kasa
bedzie 23 :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-24 23:25:12

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Monga napisal(a):
[...]

To se ne da :( W życie wejdzie...

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... Lord, I got to ask a favor and hope you'll understand
'Cause I've lived life to the fullest let this boy die like a man ...

1. Data: 2002-05-25 10:07:23

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota 'Lakshmi' Podlejska wystukał w wiadomości
<s...@w...underley.eu.org>:

> [...]
> :
> : Wyastarczy wobec tego 15 odlozyc to co by sie wydalo 15 i w ten sposob kasa

Pożycz komuś tę forsę na tydzień. Odda Ci tuż przed wyjazdem ;)

Jo'Asia pomocna

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-05-25 15:08:21

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia napisal(a):
: > :
[...]

To jest dobry pomysł. Mogę też przelać kasę na wąłsne konto i dać Danielowi
kartę od niego :)))

--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
http://www.lakshmi.eu.org/
... Confusion will be my epitaph. As I crawl a cracked and broken path
If we make it we can all sit back and laugh ...

ostatnia wieczerza
Nowe na serwerku - 2002.05.24
frywolitek ciag dalszy
Różności