II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)

1. Data: 2002-05-24 10:03:37

Temat: II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hop, hop :-)
dostalam juz zaproszenie na wystawe :-)))), ktora ma otwarcie 11
czerwca o godzinie 13 i bedzie trwala az do wrzesnia.
Musialo chyba przyjsc mnostwo prac- ze tak dlugo bedzie trwala
ekspozycja.
Mam nadzieje, ze podczas tej wystawy (tak jak i w czasie trwania I
wystawy) bedzie kiermasz dla hafciarek. Mozna tam bylo kupic mnostwo
rzeczy:
zapasy kanwy z tamtej wystawy "dokancza" moje dzieciatko :-)))
muliny (wtedy sponsorem bylo DMC i te akcesoria byly dostepne)
borderow
igiel
wzorow
nadrukow na kanwie
nozyczek
igielnikow
naparstkow
i wieeele innych

Z moich trzech wyslanych prac- zakwalifikowaly sie dwie, tej
odrzuconej miniaturki jeszcze wprawdzie nie otrzymalam, ale mysle ze
bede mogla odebrac na wystawie.
Ktora z nas jeszcze sie wybiera? Moze zrobimy wieeelkie spotkanie? Co
Wy na to? Gdyby tak prawie cala grupa stawila sie jednego dnia w
Muzeum Wlokiennictwa?

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-05-24 10:14:00

Temat: Re: II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)
Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ktora z nas jeszcze sie wybiera? Moze zrobimy wieeelkie spotkanie? Co
> Wy na to? Gdyby tak prawie cala grupa stawila sie jednego dnia w
> Muzeum Wlokiennictwa?

Ja chetnie sie wybiore do Lodzi! Tylko trzeba by jakis termin ustalic.

stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain
a thought without accepting it."

Aristotle
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

stynka
gg 866557 icq 22354411

Jasiek: http://www.jachu.com
stynka: http://www.stynka.net
hobby: http://www.stynka.galicja.pl/robotki/haft

1. Data: 2002-05-24 10:22:26

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Maciachowa wrote:

> Wystawa rozpoczyna sie 11 czerwca.
> A moze 16 czerwca - niedziela i pewnie nie pracuja nawet te osoby, co
> to nie posiadaja wolnych sobot (to o mnie :-(). Niedziela - Muzeum
> jest czynne, znajdziemy jakis park w poblizu + kawiarnie jakby pogoda
> byla "niespecjalnie parkowa". I w parku coby sie nie dzielic na grupki
> jedna lawka 3 grupowiczki - bo sie wiecej nie zmiesci - to mozna
> zrobic piknik robotkujacy na trawie :-))). Mezowie, dzieci, psy, koty
> i co tam ktora jeszcze ma "pod opieka" niech sie tlamsza za nami
> :-))) a my sie rozgadamy, rozgadamy, rozgadamy :-))))

OK, ja już postawiłam w kajecie 16 czerwca Łódź :)))))))

stynka

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2002-05-24 10:30:21

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-24 10:34:23

Temat: Odp: II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja takze chetnie. Tylko nie 16 czerwiec. Nie moge. Ale za to kazdy inny
termin, nawet w tygodniu. Juz nawet dostane urlop w pracy.
Pozdrawiam
Ela0626

Użytkownik Maciachowa <m...@w...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:j...@4...com..
.

1. Data: 2002-05-24 10:45:26

Od: "skrzacik" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <s...@s...net> napisał w wiadomości

> OK, ja już postawiłam w kajecie 16 czerwca Łódź :)))))))

buuuuuuuuuuuu /me ma sluzbowa impreze 15-16 w zakopanem i musi tam byc!
nie moznaby tego przelozyc na nastepna niedziele 23 czerwca? pliiiiiiiiiiiz

skrzacik

1. Data: 2002-05-24 10:48:30

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skrzacik <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acl5ju$f93$...@n...tpi.pl...
> [...]
> buuuuuuuuuuuu /me ma sluzbowa impreze 15-16 w zakopanem i musi tam byc!
> nie moznaby tego przelozyc na nastepna niedziele 23 czerwca?

mogę pojechać za Ciebie na tę służbową, nikt się nie zorientuję, mówię Ci, w
razie jakowychś wątpliwości powiem, że sobie maseczkę ściugającą na twarz
położyłam i zapomniałam zmyć przed snem, hehe.
I jeszcze im jakąś serwetkę wydziergam, co Ty na to?

Wkn :-)

1. Data: 2002-05-24 11:45:56

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> OK, ja już postawiłam w kajecie 16 czerwca Łódź :)))))))

Ja sie zorientuje jakie mam terminy egzaminow i dam wam znac po weekendzie
:)

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-05-24 11:52:29

Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 May 2002 12:45:26 +0200, "skrzacik"
<s...@f...onet.pl> napisał(a):

>buuuuuuuuuuuu /me ma sluzbowa impreze 15-16 w zakopanem i musi tam byc!
>nie moznaby tego przelozyc na nastepna niedziele 23 czerwca? pliiiiiiiiiiiz
>
>skrzacik

No to mamy drugi - alternatywny termin 23 czerwca.
W czerwcu przeglosujemy jeszcze dokladnie
termin i...gotowe :-)))
Co Ty na to stynka?

Pozdrawiam
Maciachowa

--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2002-05-24 12:31:30

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciachowa wrote:

> No to mamy drugi - alternatywny termin 23 czerwca.
> W czerwcu przeglosujemy jeszcze dokladnie
> termin i...gotowe :-)))

To jezeli 23 czerwca, to ja tez prawdopodobnie dolacze :-)
Arleta (Kraków)

ostatnia wieczerza
Nowe na serwerku - 2002.05.24
frywolitek ciag dalszy