wiem, że głupie pytanie

1. Data: 2002-05-24 10:53:02

Temat: wiem, że głupie pytanie
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To do trójmiejskich panienek ( i chłopców?)
Co prawda już było, ale zabijcie mnie, ostatni egzamin na studiach tak mnie
stresował, że nie miałam głowy do niczego.
POdajcie mi proszę adresy sklepów, pasmanterii, wszystkiego, gdzie mogę
kupić nici do szydełkowania, wyszywania, w różniastych odcieniach, szydełka,
no same wiecie. Byle było w Gdańsku albo na osiedlach Gdańskich i nie
wykraczało za mocno poza Wrzeszcz.
I jak z cenami? I jak tam z materiałami na hardenger, jakie wybierać i tak
dalej. Bo mam chrapkę spróbować jakąś malutką serwetkę wydziubać na próbę z
tej książeczki, co to mi Monga przysłała (tu jeszcze raz dziękuję)

padam do nóżek

Dorota

1. Data: 2002-05-24 15:10:09

Temat: Re: wiem, że głupie pytanie
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik AtaBe <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:acllpf$ea2$...@n...tpi.pl...
>
> no tu bywam, drogo niestety :(
>
> wkn

```````````````````````````````````````````````````
Gdynia ul. Kilinskiego -pasmanteria Jola. ( to taka mala przecznica pomiedzy
Swietojanska i Wladyslawa IV, jedna wyzej niz MPiK). Tam dostaniesz
WSZYSTKO, niestety nie jest tanio ;-(((

Gdynia ul Morska, niskie pawilony w okolicy Szkoly Morskiej.Otwarte do
17.00. Duzy wybor kordonkow, mulin i welen do haftu. Z materialami trudniej.
Kanwy sa ale czy do hardangery, niestety nie wiem

Grazyna

1. Data: 2002-05-24 15:20:53

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> dalej. Bo mam chrapkę spróbować jakąś malutką serwetkę wydziubać na próbę
> tej książeczki, co to mi Monga przysłała (tu jeszcze raz dziękuję)

Tak na szybko, jesli o Wrzeszcz chodzi to:
- kanwy i takie roznosci z gatunku "materialowych" rzeczy - sklep z
tkaninami (chyba sie Gala nazywa) ul. Miszewskiego we Wrzeszczu - zaraz kolo
ksiegarni (wejscie jest po schodkach i na lewo kanwa, len, na prawo
firanki) - ceny kanw ok. 20 pln
- pasmanteria - dosc dobrze zaopatrzona jest ta na Grunwaldzkiej, na
przeciwko Banku Gdanskiego (miedzy "Jantarem" a punktem sprzedazy biletow
miesiecznych zkm) - maja tam i szydelka, i muline, i kordonek, i wloczki, i
kanwy z nadrukiem... Cen nie kojarze zupelnie...
- w temacie hardengera jestem nieobeznana zupelnie....

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta
(Gdansk)

1. Data: 2002-05-24 15:36:58

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-05-25 13:24:03

Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na włóczce taki adres:
Xima Przeds.Handlowo-Hurtowe, Gdańsk, ul. Gospody 20
Pytanie czy tam u nich można sobie coś kupić?
Nie wiem gdzie to jest, a może warto by było sprawdzić.

Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-05-27 05:56:09

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wloczki,

Podobno niezle zaopatrzona jest pasm. w Gdansku na Garbary(?), pierwsza w
prawo za Zielona Brama, miedzy Dluga i Ogarna - nie bylam, slyszalam, ale
tez droga.
Duzo szydelkowych widzialam w pasmanterii w Gdyni na ul. Abrahama, rog
Zwirki i Wigury. A jak juz dojedziesz do Gdyni, to wpadnij do Rumi, 100 m od
dworca PKP na ul. Dabrowskiego jest niezla pasmanteria.

Elzbieta (Rumia)

1. Data: 2002-05-27 07:33:33

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acshr5$d3o$...@n...tpi.pl...

> Podobno niezle zaopatrzona jest pasm. w Gdansku na Garbary(?), pierwsza w
> prawo za Zielona Brama, miedzy Dluga i Ogarna - nie bylam, slyszalam, ale
> tez droga.

W miarę dobrze zaopatrzona, byłam tam nawet w sobotę i zaraz Wam coś
opowiem. Chciałam kupić taśmę ściągającą do firan i upatrzyłam sobie taką z
Niemiec, która równo marszczy i sama wygląda jak sztywna firana (już z niej
zrezygnowałam), ale kosztowała 3,20 za metr. Miałam tylko 30 zł, a
potrzebowała 12 metrów na firanę do dużego pokoju z zakładkami, więc
powiedziałam , że wrócę za godzinę i kupię. Baba, że oczywiście, bardzo
zaprasza, zaraz mi odłoży itd.
Ja wracam z wywieszonym ozorem i pieniędzmi, a ona mi mówi, że bardzo jej
przykro, ale ma tej taśmy tylko 6 metrów + 3 metrowy ścinek i zapomniała mi
wtedy powiedzieć, że mi na tę firanę nie starczy )a ja leciałam aż na
heweliusza do dawnego LG po pieniądze do męza) :-((( Fajnie, co? I mam sobie
codziennie przychodzić i sprawdzać, kiedy dostawa, bo tasiemkę przywozi
nieregularnie pan zza granicy i ona nie wie, kiedy znów przyjdzie. Ot co.
Trochę się wkurzyłam, bo tam faktycznie tanio nie jest.
PO nici do szydełkowania też lepiej lecieć do Wrzeszcza do Niteczki, bo tam
duży wybór, a w tej w Gdańsku kilka razy nie mogłam kupić najgłupszych
ciemnozłotych nici na dużych szpulach na poduszki na szydełko.
Takie te moje przygody ze sklepami.

pozdrówka
wkn

1. Data: 2002-05-27 11:10:19

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wrzeszcza do Niteczki, bo tam
> duży wybór, a w tej w Gdańsku kilka razy nie mogłam kupić najgłupszych
> ciemnozłotych nici na dużych szpulach na poduszki na szydełko.

A Niteczka to ktory? Rog Grunwaldzkiej i Boh. Getta lub Powst. W-wy (jakas
martyrologiczna), niedaleko Teatru Miniatura, po schodkach, o naprzeciwko
dawnego Palacu Slubow (tam bralam ;)))

Elzbieta (Rumia)

1. Data: 2002-05-27 12:06:23

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elżbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:act483$fjl$...@n...tpi.pl...

> A Niteczka to ktory? Rog Grunwaldzkiej i Boh. Getta lub Powst. W-wy (jakas
> martyrologiczna), niedaleko Teatru Miniatura, po schodkach, o naprzeciwko
> dawnego Palacu Slubow (tam bralam ;)))

przed miniaturą od Wrzeszcza idąc, po schodkach, młody facet zazwyczaj
sprzedaje.

wkn

1. Data: 2002-05-27 12:23:38

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przed miniaturą od Wrzeszcza idąc, po schodkach, młody facet zazwyczaj
> sprzedaje.

oooo, ten sklep:)

Elzbieta

II wystawa haftu w Lodzi - chwale sie :-)
ostatnia wieczerza
Nowe na serwerku - 2002.05.24
frywolitek ciag dalszy
Różności