ILE ZA NARKE - SPROSTOWANIE

1. Data: 2000-09-14 11:31:24

Temat: ILE ZA NARKE - SPROSTOWANIE
Od: "Grzegorz Szymanski (Greg)" <g...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Chcialbym publicznie przeprosic wszystkich, ktorzy poczuli sie
obrazeni zadanym przeze mnie pytaniem.
Zarzucono mi, ze szukam tego typu kontaktow na wlasne potrzeby.
Znakomicie zdaje sobie sprawe z wymiaru karnego tego proce-
deru i dlatego chcialbym zglebic ten temat na lamach prasy ogolno-
polskiej - co w efekcie doprowadziloby do zglebienia tej sprawy przez
odpowiednie organy.
Skorzystalem z Grup Dyskusyjnych w nadziei, ze znajde ktos, gdzies
slyszal o tym zjawisku....
Zostalem zle zrozumiany - chodzi mi o naglosnienie sprawy - trzeba
w koncu cos zrobic z ludzmi, ktorzy poddaja sie operacja w klinikach
na dalekim wschodzie, ryzykujac zyciem i zdrowiem. Czesto sa tez oszu-
kiwani...
Czy jest ktos komu zalezy na upublicznieniu tematu ???
Pozdrawiam
Grzegorz Szymanski

______________________
mailto:g...@c...com.pl
Grzegorz Szymanski

2. Data: 2000-09-14 11:42:27

Temat: Re: ILE ZA NARKE - SPROSTOWANIE
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 14 Sep 2000, Grzegorz Szymanski (Greg) wrote:

> Zostalem zle zrozumiany - chodzi mi o naglosnienie sprawy - trzeba
> w koncu cos zrobic z ludzmi, ktorzy poddaja sie operacja w klinikach
> na dalekim wschodzie, ryzykujac zyciem i zdrowiem. Czesto sa tez oszu-

Na Dalekim Wschodzie to fakt - sie takie rzeczy robi u nas nie.
Rzeczywiscie zle zrozumialem, wiec takze przepraszam za zbyt
ostra reakcje. Przy okazje zachecam takze do poruszania na
lamach pism komputerowych problematyki zwiazanej z tematyka
"Komputery i medycyna" - okazja moze byc V Konferencja Internetu
Medycznego w Poznaniu (http://www.portalmed.pl) na ktora
zapraszam

jeszcze raz przepraszam

Piotr Kasztelowicz
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2000-09-14 21:17:20

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Super temat na sensacje... napewno zarobisz na tym kupe kasy...
napewno wiecej niz na nerce...
--

pozdr00fka

Waldim