STOMATOLOG.med.pl - Serwis Informacyjny

1. Data: 2000-09-14 11:49:11

Temat: STOMATOLOG.med.pl - Serwis Informacyjny
Od: "SONAR" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcilabym zaprosic panstwa na powstajacy,
pierwszy serwis informacyjny dla stomatologow
po polsku. Jak wiadomo, poczatki sa najtrudniejsze
wiec od razu prosze o wyrozumialosc, gdyz nasz serwis
nie posiada jeszcze bogatych zbiorow. Jak na razie
dzialaja newsy, praktyka, oferta (ogloszenia drobne),
linki. Mam nadzieje, ze juz w najblizszym czasie pozostale
dzialy beda rowniez dostepne.

--
Łukasz Dylewski a.k.a. SONAR
WebManger & WebMaster of www.stomatolog.med.pl

2. Data: 2000-09-14 12:40:11

Temat: Re: STOMATOLOG.med.pl - Serwis Informacyjny
Od: "Janusz" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SONAR <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pqebk$es7$...@n...tpi.pl...
> Chcilabym zaprosic panstwa na powstajacy,
> pierwszy serwis informacyjny dla stomatologow
> po polsku.

Od roku dziala serwis http://stoma.pl

Janusz

3. Data: 2000-09-14 16:33:56

Od: "SONAR" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od roku dziala serwis http://stoma.pl

Raczej wegetuje!
Podam pierwsze trzy argumenty, ktore nasunely mi sie:

1) Moze sie myle, ale jesli 20 newsow przez rok
to normalne "dzialanie"serwisu to
STOMATOLOG.med.pl bedzie super-, a moze
nawet megaserwisem ;)

2) Poza tym stoma.pl przeznaczona jest wylacznie
dla posiadaczy MSIE, gdyz kazdy szanujacy
sie posiadacz NN/SK nie bedzie odwiedzal strony
z iframe'ami.

3) Na koniec, oprocz marnie aktualizowanych newsow
nie ma tam nic, choc podobno serwis dziala juz od roku.

4. Data: 2000-09-15 00:54:45

Od: "Hybryd" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli chodzi o www.stoma.pl to zgadzam sie z Sonarem w 100% (jest poprostu
kiepski!) . A tak w ogole Dylu to mysle, ze niesly pomysl z tym
www.stomatolog.com.pl. Zycze powodzenia.....
Hybryd
Użytkownik SONAR <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8pqvci$s3r$...@n...tpi.pl...

5. Data: 2000-09-15 08:49:15

Od: "SONAR" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze bys pomogl w realizacji, a nie tylko zachwalal pomysly?!

Mam cos w sam raz dla ciebie.

--
Łukasz Dylewski a.k.a. SONAR
WebManger & WebMaster of www.stomatolog.med.pl
( ((o)) ) Formed For Medicine by F O R M E D

ILE ZA NARKE - SPROSTOWANIE
Saw Palmetto
dzis
PIECZYWO BEZGLUTENOWE