INFO

1. Data: 2001-03-03 01:20:24

Temat: INFO
Od: "ab. Angel" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Onet bez ostrzeżenia i podania przyczyn zlikwidował moje konto i stronę.
Prawdopodobnie z powodu cenzury katolickiej.

Już teraz, możecie moją stronę - z nowościami -
znaleźć pod adresem:
http://strony.poland.com/LEGABA/

Moje nowe konto to:
l...@p...com
..... zobaczymy, jak długo.....

Proszę wszystkich,
1) którzy umieścili na swoich stronach linki do mojej o korektę.
2) jeśli i Poland zlikwiduje mi konto, to proszę pisać do mnie na grupę:
popieram.ateizm.
3) powtórzenie do mnie listów z okresu 27-28 lutego, na które nie odpowiedziałam.

ab. Angel
"A kto by dalej szukał zwad,
Niech... w garść mnie chwyci! Lecz ostrzegam:
Kolczasty jestem, dziki kwiat
Żywiołu nieokiełznanego! (Sándor Petöfi)