IRC

1. Data: 2000-07-09 20:15:19

Temat: IRC
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna czlonkow grupy czasami spotkac na IRC'u
A co powiecie na #kuchnia ???
Artur Nowacki
a...@l...home.pl

1. Data: 2000-07-10 10:25:58

Temat: Re: IRC
Od: iziak <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozna czlonkow grupy czasami spotkac na IRC'u
> A co powiecie na #kuchnia ???

Niezla mysl - od razu mozna wyjasniac wszystkie watpliwosci, a i
pogawedzic w wolnej chwili.
Jestem za!
Iza

1. Data: 2000-07-10 21:31:25

Temat: Odp: IRC
Od: "tehacjusz" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez jestem za

1. Data: 2000-07-10 22:17:22

Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

W takim razie czekam na propozycje pory i dnia.
No i moze wybierzemy nazwe kanalu ???
jutro sprawdze czy #kuchnia jest wolny ???

Na razie pozdrwaiam i ide sie w koncu wyspac

Artur Nowacki
a...@t...net.pl

1. Data: 2000-07-11 12:40:49

Od: a...@p...onet.pl (Radku's De Apaczu's) szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki wystukał(eś/aś):
>W takim razie czekam na propozycje pory i dnia.
>No i moze wybierzemy nazwe kanalu ???
>jutro sprawdze czy #kuchnia jest wolny ???
W takim razie objaśniam co niżej następuje...
W związku z tym, że padła propozycja wszedłem na kanał. A z tego, że mam SDI
siedze tam praktycznie non-stop. Od wczoraj weszła ^ika^ (myślę, że w końcu
ta pizza wyszła dobra i facet Ci podziękował? :-)), i kolejne: cochese,
jagusia i Neptun.

ps: Kanału pilnuję i służę jak mogę. Zapraszam ludzi ze stałką coby
przynajmiej jakieś screen-y pozostawiali.

pps: Godziny? Proponuję: 1) od 22:00-00:00 jako rozsądną ze względu na
modemowców. A drugą to w godzinach pracy.

--
Pozdrawiam smakowicie.
Manjak: Radku's De Apaczu's - HMS - 5K - (16/1319 - 19.V.2000)
|_|\_\|___/|_||_| pl.rec.hihot: http://213.25.251.184/hihot/

1. Data: 2000-07-11 12:52:23

Od: "Ean" <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps: Kanału pilnuję i służę jak mogę. Zapraszam ludzi ze stałką coby
> przynajmiej jakieś screen-y pozostawiali.

screena tomoge zostawic, ale bez bota to tam i tak porzadku nie utrzymasz

Ean

Tsubame mi no Nawet dla jaskolek
Utsukushiki ten Piekne jest niebo
Shunten Purpurowych oblokow

1. Data: 2000-07-11 18:31:18

Od: Seweryn Lipkowski <c...@c...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radku's De Apaczu's wrote:

> [...] Od wczoraj weszła ^ika^ [...] , i kolejne: cochese,

Tak, na chwilkę wczoraj się pojawiłem... Grupę tylko czytam, nie pisuję,
ale na IRCu to się pewnie będę często pojawiał :-)

> ps: Kanału pilnuję i służę jak mogę. Zapraszam ludzi ze stałką coby
> przynajmiej jakieś screen-y pozostawiali.

Służę pomocą.

Pozdrawiam,
Seweryn.

--
Seweryn Lipkowski irc:cochese icq:10332085
a.k.a cochese mailto:c...@c...krakow.pl

1. Data: 2000-07-15 12:35:28

Od: "Janusz M. Kamiński" <j...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Radku's De Apaczu's" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> Artur Nowacki wystukał(eś/aś):

> ps: Kanału pilnuję i służę jak mogę. Zapraszam ludzi ze stałką coby
> przynajmiej jakieś screen-y pozostawiali.

Ja sie rowniez chetnie dorzuce. Tem mam sztywne w domq 115.200 - na tym
serwerek + ze 2-3 konta na laczach sporo lepszych ;)
Jakby cos - chetnie wpomoge

> pps: Godziny? Proponuję: 1) od 22:00-00:00 jako rozsądną ze względu na
> modemowców. A drugą to w godzinach pracy.

Jak pokazuje praktyka.. dziwne sa godziny na IRCu ;))))))

Janusz M. Kaminski GSM News
GSM: +48 601 866 133 j...@w...pdi.net
ICQ: 12706371 j...@e...pl
Lista Videoradarow: http://www.waw.pdi.net/~jmk