ISIS wzywa.

211. Data: 2015-11-21 16:06:46

Temat: Re: ISIS wzywa.
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"ikka" <i...@n...pl> wrote in message
news:n2q068$bcl$1@node2.news.atman.pl...

> Fakt. Wybacz :)

:-)

212. Data: 2015-11-21 16:29:38

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "krys" <w...@n...pl> wrote in message

laski/

>>> (tzw. "tryb pierwszy") albo w trybie art. 567 § 2 K.p.k. (tzw. "tryb

> To chironowa logika... Tak jak sprawiedliwość społeczna różniła
> się zawsze od sprawiedliwości, tak samo logika chironowa różni
> się od logiki :-)
>
> Jeśli do ułaskawienia potrzebne jest orzeczenie winy to jak
> można ułaskawić kogoś, kto bez formalnego wyroku sądu
> NIE JEST WINNY?
>
> Niekórzy uważają, że do osuszania kogoś konieczne jest aby
> ten ktoś był mokry - nie dla Chirona, można osuszać suchego!
> Nawet trzeba! :-)

> Właśnie tu jest sedno: SKAZANEGO. A bez wyroku sądu nie tylko
> nie był skazany ale też formalnie nie był winny.

No debil, klasyczny debil z ciebie. Nie próbujesz się nawet odnieść do tego,
co napisałem. Bluxnisz rozumowi- jak wtedy, kiedy twierdziłeś, że zdanie
"Boga prawdopodobnie nie ma" jest równoważne zdaniu "Boga z pewnością nie
ma". To jest właśnie Pszemolenie- słynna antylogika, którą tu prezentujesz
od 17 chyba lat na różnych forach. Niczym się nie różnisz od swego
adwersarza- ghosta. Wasza argumentacja polega własciwie głównie na
znalezieniu kogoś, kto wam pokaże, że jest po waszej sronie. Prawda- gdyby
was kopnęła w dupę- pozostałaby przez was niezauważona

--

Chiron

213. Data: 2015-11-21 18:22:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2015 16:29:38 +0100, Chiron napisał(a):

> Wasza argumentacja polega własciwie głównie na
> znalezieniu kogoś, kto wam pokaże, że jest po waszej sronie. Prawda- gdyby
> was kopnęła w dupę- pozostałaby przez was niezauważona

Bingo :-)
--
XL
http://niepoprawnipolitycznie.com/zdychaj-francjo-dl

214. Data: 2015-11-22 10:07:50

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-16 01:08, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

amerykanow-ginie-przez-

> [...]
> wejściem do samolotu, szczelne, zaplombowane okna i drzwi?
> Taki terrorysta-samobójca na pewno się przestraszy setki uzbrojonych
> obywateli w klubie... zanim zginie i tak kilku zdąży sam zabić.
> Jak każesz broń zostawiać w szatni, to zacznie strzelać przed klubem, w
> parku czy gdziekolwiek indziej...
> Po drugie, jak dasz broń naszym fanatykom, to prędzej czy później (na
> 100% prędzej) taki kretyn kogoś zabije za sięgnięcie do kieszeni po
> zapalniczkę.
> A może broń trzymać w domu? To co to zmieni, skoro do klubu i tak

http://wyborcza.pl/duzyformat/1,148148,18824412,mili
-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j
eszcze.html

215. Data: 2015-11-22 13:06:14

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
amerykanow-ginie-przez-

> http://wyborcza.pl/duzyformat/1,148148,18824412,mili
-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j

No cóż- nie do pominięcia jest to, że cytujesz żydowską gazetę dla Polaków.
Gazetę, która sufluje nam żydowski punkt widzenia- jako polski. Tezy zawarte
w tym artykule- nie odbiegają zasadniczo od innych, lansowanych przez nie.
Nie chcą jakoś zauważyć- i pryncypialnie potępić postepowania państwa Izrael
wobec cudzoziemców w ogóle, a islamskich uchodźców (he, he - uchodźców) w
szczególności. A także USA czy np Arabia Saudyjska.
To jest wojna- a GW usypia ludzi Twojego pokroju- i to tak skutecznie, że
nawet gdy wróg ante portas- oni robią wszystko, żeby go nie zauważyć. Robią
to nawet tak skutecznie, że np we Francji demonstranci, żądający ich
deportacji- zostali rozgonieni nie tylko przez policję- ale także przez
francuskich (białych!) przechodniów. Tam już wojna trwa na całego- do nas
dopiero się zbliża. No ale- sądząc po reakcji Twojej i wielu innych
inteligentnych przecież ludzi- środki serwowane im przez międzynarodowe
lewactwo działają arcyskutecznie. Usypiająco. Nawet, jak będą was gwałcić i
zarzynać- będzie pewno pilnować się żeby o muzułmanach nie pomyśleć czegoś
złego. To wasz problem. Czego można spodziewać się po ludziach, którzy
dworują sobie z łajdacko prowadzonego śledztwa smoleńskiego i denerwują się,
gdy ktoś porównał rozpad samlotu w powietrzu do pęknięcia parówki, a nie
robi im nic robienie sobie drwin z rodzin ofiar- jak choćby przez Tuska w
sejmie, kiedy opieprzony za rozpuszczanie fałszu na temat tragedii- choćby
tego, że pijany generał wywierał naciski na niedouczonych pilotów w
kokpicie- czego nawet zespół rządowy nie był w stanie dłużej podtrzymać- dał
popis chamstwa i agresji.
Mając taką inteligencję w Polsce jak Ty czy Ewa- Polska musi znów popaść w
niewolę. Wyklną was następne pokolenia- i oplują wasze groby. Inne, mniej
prawdopodobne wyjście- ale też realne- Polska zwycięży- ale wtedy nie będą
jej potrzebni pożyteczni durnie.
Tak czy siak- dla was żaden wariant dobry nie jest. Wszak islamska niewola
zakończyć się musi wyrżnięciem w pierwszej kolejności ateistów i
homoseksualistów.

--

Chiron

216. Data: 2015-11-22 14:38:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Nov 2015 10:07:50 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
amerykanow-ginie-przez-

> http://wyborcza.pl/duzyformat/1,148148,18824412,mili
-ludzie-z-jadowita-obsesja-czyli-o-euroislamie-raz-j

wyborcza.pl i wszystko jasne. Lewackie pranie mózgów trwa...

217. Data: 2015-11-22 14:43:53

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-11-22 13:06, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
> Tak czy siak- dla was żaden wariant dobry nie jest. Wszak islamska
> niewola zakończyć się musi wyrżnięciem w pierwszej kolejności ateistów i

Sugerujesz, że katolicy się w trymiga przebranżowią? Czy raczej masową
się będą samoubijać?

[poszło nie tam, gdzie nie chciałam]
dla takich chwil warto żyć

218. Data: 2015-11-22 14:45:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Nov 2015 13:06:14 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> deportacji- zostali rozgonieni nie tylko przez policję- ale także przez
> francuskich (białych!) przechodniów. Tam już wojna

I to DOMOWA! - jak widac po opisie wyżej.

> [...]
> popis chamstwa i agresji.
> Mając taką inteligencję w Polsce jak Ty czy Ewa

"Inteligencję".

> [...]
> Tak czy siak- dla was żaden wariant dobry nie jest. Wszak islamska niewola
> zakończyć się musi wyrżnięciem w pierwszej kolejności ateistów i

Coś Ty - państwo "ateiści" się natychmiast przekwalifikują na muslim i bdą
go szczerze wyznawać. Gorzej z nami, katolikami - u nas nie ma czegoś
takiego jak muslimska al-taqiyya:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Takijja
33333-|

219. Data: 2015-11-22 14:46:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Nov 2015 14:43:53 +0100, Qrczak napisał(a):

> Sugerujesz, że katolicy się w trymiga przebranżowią?

Ja sugeruję wręcz przeciwnie - ateiści się u-branżowią, i to zgodnie z żtp
nurtem dominującym.
Czyli będą muslimami zgodnie z

220. Data: 2015-11-22 14:55:10

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja sugeruję wręcz przeciwnie - ateiści się u-branżowią, i to zgodnie z żtp
> nurtem dominującym.

To sobie polizuj z Ch.em.
"Wszak islamska niewola zakończyć się musi wyrżnięciem w pierwszej
kolejności ateistów i homoseksualistów."

Niepoważni ludzie
Re: Płaczą Niemcy, płacze Francja - tak sie kończy tolerancja!
Było sobie kłamstwo
Konflikt
Mikro-agresja