"Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)

11. Data: 2020-06-27 14:08:41

Temat: Re: "Ich pradziwe cele" czyli doKOnd zmierza LGBTQres[tfutfutfo] ;)
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 13:06, m...@g...com pisze:

> permanentne zaniki pamieci, ktore u siebie obserwuje sugeruja rehab
> ---
> ale jeszcze pamientasz jak siem nazywasz? ;P
> Bog ciem KOcha nawet z alzheimem ;)

ty nie masz tej choroby, to schizofrenia jest, wiec to tak uchodzi ci to
na sucho, zolte papiery masz, nie wspolczuje, zasluzyles sobie

--
gazebo

12. Data: 2020-06-27 14:17:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ty nie masz tej choroby, to schizofrenia jest, wiec to tak uchodzi ci to
na sucho, zolte papiery masz, nie wspolczujesz, zasluzyles sobie
Ale Bog i tak Ciem KOcha! ;P

PS: tym razem bez kreseczek...
bo prawie nie trzeba zmian tak dobrze sam siem opisales ;P

13. Data: 2020-06-27 14:20:33

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 13:17, m...@g...com pisze:

> PS: tym razem bez kreseczek...
> bo prawie nie trzeba zmian tak dobrze sam siem opisales ;P

serio serio? poczekam na klaczek
--
gazebo

14. Data: 2020-06-27 18:26:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Tu jest filmidlo PO usunienciu z srutuba: ;)
> https://www.pch24.pl/homocenzura--youtube-usunal-fil
m-ich-prawdziwe-cele,76735,tv.html
> https://www.pch24.pl/ich-prawdziwe-cele--na-taki-fil
m-czekali-polacy--komentarze-po-premierze-,76792,i.h
tml

Wiem, dzięki. Swoją drogą szybko to u nich działa. Żydowskie s...nie na
Jezusa by wisiało bez przeszkód.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

15. Data: 2020-06-27 22:56:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> PS: tym razem bez kreseczek...
> bo prawie nie trzeba zmian tak dobrze sam siem opisales ;P

serio serio? poczekam na klaczek
---
POszczekaj ;P

16. Data: 2020-06-28 03:20:29

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/06/2020 o 21:56, m...@g...com pisze:

> serio serio? poczekam na klaczek
> ---
> POszczekaj ;P

oj pieseczku

--
gazebo

17. Data: 2020-06-28 06:47:14

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

oj pieseczku
---
a szczekaj szczekaj ;P
Bog i tak Ciem KOcha ;)

18. Data: 2020-06-28 07:17:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 05:47, m...@g...com pisze:
> ---
> a szczekaj szczekaj ;P
> Bog i tak Ciem KOcha ;)

nie, nie kocham cie, piseczku

--
gazebo

19. Data: 2020-06-28 13:19:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

nie, nie kocham sie, piseczka
---
Nie ma strachu pieseczku ;P
Bog KOcha pieseczka!
A kto nie KOcha
ten zaden tam bog ;P

20. Data: 2020-06-28 14:06:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 12:19, m...@g...com pisze:
> nie, nie kocham sie, piseczka
> ---
> Nie ma strachu pieseczku ;P
> Bog KOcha pieseczka!
> A kto nie KOcha
> ten zaden tam bog ;P

twoje urojenia to nie moja zasluga, jednak przyklepuje to na plus

--
gazebo

Ciekawe zdanie
Boty rzundzom! AI wprogramuje ci gluPOtem...
Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?
Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...