IgE całkowite w normie

1. Data: 2008-02-06 21:13:54

Temat: IgE całkowite w normie
Od: chmurka <c...@I...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój półroczny Syn ma zdiagnozowane AZS. Wykonaliśmy zlecone przez lekarza
badanie krwi - IgE całkowite wynik w surowicy w normie (5,74 IU/ml) i w
panelu pokarmowym na 20 składników - orzech ziemny 0,56 [kU/l] (wynik
wątpliwy), a cała reszta <0,15 (wynik ujemny).
Surowica z tego badania jest zamrożona w banku krwi (nie wiem czy
precyzyjnie się wyrażam). Dowiedziałam się, że wystarczy jej na zbadanie
jeszcze 3-4 alergenów.

Mam pytanie. Czy w takim przypadku (przy normalnym IgE całkowitym) jest sens
robić jeszcze test na inne alergeny, czy na pewno wszystko wyjdzie w
normie?

--
chmurka An.