zrosty w kącie przeponowo-żebrowym

1. Data: 2008-02-06 23:32:52

Temat: zrosty w kącie przeponowo-żebrowym
Od: "Barbara Niewiadomska" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

Chciałam się dowiedzieć czegoś na temat zrostów w kącie przeponowo-żebrowym
(jakie są tego powikłania - o ile w ogóle, z czego się biorą, itp.)
Bardzo dziękuję za każdą informację

2. Data: 2008-02-07 07:24:28

Temat: Re: zrosty w kącie przeponowo-żebrowym
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lut, 00:32, "Barbara Niewiadomska" <n...@N...gazeta.pl>
wrote:
> [...]
>
> Chciałam się dowiedzieć czegoś na temat zrostów w kącie przeponowo-żebrowym
> (jakie są tego powikłania - o ile w ogóle, z czego się biorą, itp.)

To następstwo przebytych zapaleń płuc i opłucnej, a także operacji w
klatce piersiowej. Jezeli sa małe , to bez znaczenia. Bardzo rozległe
uposledzają ruchomośc płuc,.

IgE całkowite w normie
jak sprawdzić zakażenie lamblią?
morfologia - wyniki