Igła dwustronna

1. Data: 2003-11-22 10:22:50

Temat: Igła dwustronna
Od: "Magdda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z was wyszywa igłą dwustronną? Zobaczyłam cos takiego w Kramie z
Robótkami i zastanawiam się, czy faktycznie ułatwia ona wyszywanie??

Magdda (Wrocław)
p...@p...onet.pl
m...@h...com

zagłosuja na moje zdjęcie w konkursie canona
http://www.konkurs.canon.pl/index.php?s=2496

1. Data: 2003-11-22 11:18:13

Temat: Re: Igła dwustronna
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy któraś z was wyszywa igłą dwustronną? Zobaczyłam cos takiego w Kramie
> Robótkami i zastanawiam się, czy faktycznie ułatwia ona wyszywanie??

Ja kiedyś kupiłam, ale nie używam. Myślę, ze jest dobra, gdy ktoś używa ramy
do wyszywania. A tak, trzymając w ręku kanwę, chyba raczej mało wygodne.
Ale, może się mylę.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-11-22 17:00:06

Od: "Ewa" <e...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ja wyszywam tą igłą , trzeba się przyzwycaić i uważam że
nadaje się bardziej do wyszywania na ramie.
Ewa (Wrocław)

1. Data: 2003-11-25 07:48:16

Od: " Anga" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdda <m...@h...com> napisał(a):

> Czy któraś z was wyszywa igłą dwustronną? Zobaczyłam cos takiego w Kramie z
> Robótkami i zastanawiam się, czy faktycznie ułatwia ona wyszywanie??

> [...]

Ja mam i igły i krosno do wyszywania - ale chyba coś robiłam nie tak bo jak
próbowałam taką igłą xxx to mi było i bardziej niewygodnie i do tego igła się
wyginała jakby się chciała złamać w miejscu dziurki na mulinę
drugi raz bym nie kupiła:-(
pozdrawiam słonecznie
Anga(ania)

szydełko - świateczne ozdoby
frywolitki - jeszcze troch
Program Haft Krzyżykowy wersja 3.0 beta
Ładniejsze niż stringi
stringi z koniakowa w niemieckim intternecie