szydełko - świateczne ozdoby

1. Data: 2003-11-22 09:52:07

Temat: szydełko - świateczne ozdoby
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę pozazdrościłam prześlicznych robótek Kasi i poszukałam innych, nie
tak ładnych, ale może ktoś skorzysta.

http://www.crochetmemories.com/patterns/angelmenu2.p
hp
http://www.geocities.com/Heartland/5620/Xpatt01.html
http://www.teddys-handarbeiten.de/gehaekelter-weihna
chtsengel2.htm
http://members.aol.com/lffunt/christmas.htm
http://members.aol.com/_ht_a/DorisM3560/patterns.htm
http://members.aol.com/SAG55/christmas.html
http://www.karpstyles.ca/crochet/free.html
http://www.jpfun.com/patterns/03ornaments/fiveorname
nts.shtml
http://www.nancyhearne.com/drawingboard/freepatterns
.htm

a tu strona ze wszystkimi technikami, są również xxx:
http://www.geocities.com/Heartland/5620/Xpatt01.html

Mam jeszcze pytanie: jakiego kordonku użyć do szydełkowych ozdób? Chodzi o
grubość, czy Aida 10 nie będzie zbyt gruba? Bo frywolitki najładniejsze są z
20, przynajmniej ja tak myślę.
A złote nici - jakiej firmy?

Miłego oglądania
Ela

1. Data: 2003-11-22 11:19:53

Temat: Re: szydełko - świateczne ozdoby
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grubość, czy Aida 10 nie będzie zbyt gruba? Bo frywolitki najładniejsze są z

Elu, ja robie ozdoby z wloczki Moniki (bialej z lekkim polyskiem)- jest
ciutke ciensza niz kordonek 10 , jesli chce wykonczyc nicmi to sa to
zwykle nici zlote metalizowane (ciezko sie nimi robi na szydelku ale
efekt jest zadawalajacy).
pozdr
Ewa

1. Data: 2003-11-22 15:02:48

Od: "violka" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" <w...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bpnchm$nf4$4@atlantis.news.tpi.pl...
> Trochę pozazdrościłam prześlicznych robótek Kasi i poszukałam innych, nie
> tak ładnych, ale może ktoś skorzysta.
>
> http://www.crochetmemories.com/patterns/angelmenu2.p
hp

Na tej stronie są śliczne ozdoby, ale niestety nie mogę znaleźć opisów ani
wzorów :-(((
Może ktoś poratuje mnie biedulę i podeśle coś na priv.
Ładnie proszę.

--
violka

1. Data: 2003-11-22 23:07:54

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wzorów :-(((
> Może ktoś poratuje mnie biedulę i podeśle coś na priv.

Właśnie tu są opisy do aniołków. Niestety, tylko do tych, gdzie jest
napisane "Free pattern".
Innych odnośników nie sprawdzałam ..... jeszcze.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-11-22 23:17:12

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciutke ciensza niz kordonek 10 , jesli chce wykonczyc nicmi to sa to
> zwykle nici zlote metalizowane (ciezko sie nimi robi na szydelku ale

Tez myslalam o Monice.
Jeszcze marzy mi sie cienki kordonek bialy polaczony ze srebrna nitka, taki
melanz. To na gwiazdki albo dzwoneczki.
Kupilam nici srebrne metalizowane firmy Gutermann, ale one sa bardzo drogie
i zbyt grube do polaczenia z inna nitka. Raczej do wykonczenia brzegów niz
do zrobienia calej ozdoby, nawet w polaczeniu z inna nitka.
Oj, czeka mnie wyprawa do pasmanterii w poniedzialek, koniecznie musze cos
zrobic na szydelku.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-11-22 23:50:52

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> [...]
> grubość, czy Aida 10 nie będzie zbyt gruba? Bo frywolitki najładniejsze są z

Robiłam teraz z Aidy 10, wychodzi całkiem w porządku, tylko po
namoczeniu tradycyjnie ma konsystencję zmywaka ;) Używałam złotej i
srebrnej nitki kupionej na Targowej- jest taka na szpulkach jak do
szycia, dość gruba (tylko trochę cieńsza od aidy), po 3,70 :) (nie ta,
którą wrabiałam- tamtą kupiłam na Śniadeckich)
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-11-24 07:44:33

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" napisał w wiadomości

> [...]
> do zrobienia calej ozdoby, nawet w polaczeniu z inna nitka.
> Oj, czeka mnie wyprawa do pasmanterii w poniedzialek, koniecznie musze cos

zrobilam swoje aniolki z DMC Babilon jakos tak, 10. obrobilam zlota nitka,
za niecale trzy zlote kupiona na Kolejowej, bez nazwy to jest - takie no
name:) jak robilam gwiazdke, to dolaczylam jedna nitke zlota, a jak
obrabialam w aniolku, to robilam podwojna nitka - slicznie wyszlo, co prawda
troche koslawy ten aniolek, ale na usprawiedliwienie mam, ze dawno nie
robilam na szydelku:)
a jeszcze mam zamiar zrobic z cieniowanej Aidy 10, ciekawe co wyjdzie:)
pzdr
yenn

1. Data: 2003-11-24 10:19:16

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Nov 2003 10:52:07 +0100, ela0626 <
> Mam jeszcze pytanie: jakiego kordonku u?yae do szyde?kowych ozdób? Chodzi
> grubo?ae, czy Aida 10 nie b?dzie zbyt gruba? Bo frywolitki naj?adniejsze
> s? z
> 20, przynajmniej ja tak my?l?.
> A z?ote nici - jakiej firmy?

Hej!

Ja kupilam w pasmanteri (dla Krakowianek i okolic - ul. Szpitalna :) ),
takie cos niby kordonek, ale to bardziej jest taki miekki, sztuczny zloty
sznureczek. Bardzo zloty - ale sa tez blyszczace bordo, srebro...
Drogie to jest, nie powiem, bo 7 zl za nieduzy klebek, ale gwiazdi wychodza
sliczne - sa duze (bo i "kordonek" grubszy ), sztywne, i mieciutkie w
dotyku. No i sa zlote cale.
Mnie sie podoba (mezowi tez :) )

Pozdr cieple
drzewko

1. Data: 2003-11-24 10:29:11

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-24 10:47:48

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Drogie to jest, nie powiem, bo 7 zl za nieduzy klebek, ale gwiazdi wychodza
sliczne - sa duze (bo i "kordonek" grubszy ), sztywne, i mieciutkie w

frywolitki - jeszcze troch
Program Haft Krzyżykowy wersja 3.0 beta
Ładniejsze niż stringi
stringi z koniakowa w niemieckim intternecie
Wzory na czapeczki robione na szydelku