Iglaki na balkonie

1. Data: 2000-04-19 06:21:15

Temat: Iglaki na balkonie
Od: "Wojciech Taras" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z kolegow/kolezanek ma doświadczenie w hodowli mini-iglaków w
skrzynkach balkonowych?

Co sadzić? Na czym sadzić? etc.

Z gory dziekuje!

Marzena

2. Data: 2000-04-19 07:47:18

Temat: Re: Iglaki na balkonie
Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja hodowalem dwa lata jalowca (nie wiem jaka odmiana, ale nie pospolity) na
balkonie w donicy w zwyklej ziemi do roslin ozdobnych. Rosl ladnie nie
przemarzal w zimie. Teraz jest w ogrodku i tez rosnie ladnie :-)
Wazne jest, zeby go nie przewialo w zimie.
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Wojciech Taras <t...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:vfcL4.16393$h...@n...tpnet.pl...

3. Data: 2000-04-19 08:13:09

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od kilku lat kosodrzewine w ocieplonej styropianem skrzynce balkonowej.
Wybralem kosodrzewine raczej z lenistwa niż milosci do iglakow. Wystawa
poludniowa. Trzeba pamietac o podlewaniu i nawozeniu, ale rosnie tak samo
jak w ogrodzie choc okres intensywnego przyrostu zaczyna sie w miescie
wczesniej niz na wsi. Jedny problem to bylo ocieplenie skrzynki z obawy
przed przemarzaniem korzeni. Zrobilem to wykladajac pojemnik od wewnatrz
styropianem. Inne wymagania sa raczej standardowe - kwasne podloze, kora
itd.
Pozdrawiam
Grzegorz

4. Data: 2000-04-19 09:35:27

Od: "Jerzy Zając" <T...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Taras napisał(a) w wiadomości: ...
>Czy ktos z kolegow/kolezanek ma doświadczenie w hodowli mini-iglaków w
> [...]
Z powodzeniem mozna hodowac iglaki w skrzyniach balkonowych, oczywiscie
odpowiednio duzych. Trzeba zadbac o odpowiednia ziemie oraz nawiezc dobrym
nawozem. Ziemia musi byc odpowiednio przepuszczalna, a zarazem utrzymujaca
wilgotnosc. Mieszanka torfu i piachu. Nawoz otoczkowany o dlugim dzialaniu.
Oczywiscie nie jest to sadzone na wiecznosc, ale w zaleznosci od wielkosci
skrzynek na pare lat. Jezeli chodzi o wybor roslin, to odmiany karlowe,
wolno rosnace i odporne na niskie temperatury. Zobacz
www.free.com.pl/wkizet.
Jurek

roze
www.mtd.pl
ranking - nie na temat ogordniczy - dlugie i nudne
Jaka winorosl i jerzyne bezkolcowa
święta...