Ile brac za solarium

1. Data: 2004-06-01 19:29:31

Temat: Ile brac za solarium
Od: "McGregor" <M...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam super kwatere w Miedzyzdrojach do wynajecia dla wczasowiczow, i jest
planowane miejsce na saune i solarium, jakié zaistalowac solarium i ile brac
oplaty?

1. Data: 2004-06-02 06:33:56

Temat: Re: Ile brac za solarium
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakié zaistalowac solarium

stojące

1. Data: 2004-06-02 07:29:43

Od: "maro" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> stojące

gorące

:) pzdr
maro

1. Data: 2004-06-02 09:59:29

Od: "Livia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gorące

opalające...

:))) p, nmsp

L.

1. Data: 2004-06-02 12:48:09

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Livia" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> opalające...

i tanie :)

1. Data: 2004-06-02 15:44:04

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam super kwatere w Miedzyzdrojach do wynajecia dla wczasowiczow, i jest
> planowane miejsce na saune i solarium,

Solarium nad morzem? Przecież tam jest słońce:)

Aga

1. Data: 2004-06-02 17:31:15

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga G." <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Solarium nad morzem? Przecież tam jest słońce:)

W Polsce???! ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-02 19:13:59

Od: "Agnieszka" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "McGregor" <M...@n...pl> napisał w wiadomości
> Mam super kwatere w Miedzyzdrojach do wynajecia dla wczasowiczow, i jest
> planowane miejsce na saune i solarium, jakié zaistalowac solarium i ile
brac
> oplaty?

Wybór solarium to raczej kwestia zasobności portfela. Jedne z lepszych-
znanych mi- to solaria Ergoline. A co do opłat to w okolicach
Międzyzdrojów a dokładniej w Kamieniu Pom. 1 min kosztuje 1zł (. IMO to
rozsądna cena.
Nie sugeruj się jednak tym za bardzo, weź poprawkę, że to jednak działalność
sezonowa i po piersze musisz na tym trochę zarobić a po drugie, jesli tego
lata nie będzie słońca, to każda z "bab" zapłaci więcej (bez przesady
oczywiście) żeby tylko z urlopu wrócić jak czekoladka ;). Poza tym możesz
także sprzedawać kosmetyki solaryjne w jednorazowych saszetkach - też z tego
jakiś pieniądz będzie a klientki będą zadowolone z kompleksowości usługi.
Pozdrawiam.
Agnieszka.

1. Data: 2004-06-02 19:28:46

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Solarium nad morzem? Przecież tam jest słońce:)
>
> Aga
>
> --

O cholera coraz gorzej ze mna, juz nawet slonca nie widze.

Kamila

[POSZUKUJĘ ] Charles Jourdan, Individuelle
Zapraszam na ....
DIONET.PL
makijaż do zdjęcia
nafta z CPN-u