Ile kosztują implanty (stomatologiczne)?

1. Data: 2003-10-06 12:06:16

Temat: Ile kosztują implanty (stomatologiczne)?
Od: "Fblaster" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie. Jakie, gdzie i ile.

2. Data: 2003-10-06 14:48:50

Temat: Re: Ile kosztują implanty (stomatologiczne)?
Od: "Wituś" <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fblaster" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:blrls3$acn$1@news.onet.pl...
> Jak w temacie. Jakie, gdzie i ile.
>
> Pozdrawiam

Są strasznie drogie!!Jeden taki implant kosztuje ok 3000 złotych!!Wiem że
jest klinika w Sopocie która się tym zajmuje!

3. Data: 2003-10-06 15:25:27

Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wituś napisał:

> Są strasznie drogie!!Jeden taki implant kosztuje ok 3000 złotych!!Wiem że
> jest klinika w Sopocie która się tym zajmuje!

Ktos tu ladnie cie robi w bambuko. Specjalnie spytalem ojca ktory robi
implanty od kilku lat. Gdzie? Gabinet w poznaniu ( nie podam adresu boby
byla kryptoreklama - zainteresowani na priv.

Kosztuja 1500 do 2000.

A 3000 to straszne zdzierstwo wedlug mojego ojca. Cena ktora podalem
dotyczy obu etapow = czyli calosci leczenia (bez akcji ze potem jeszcze
trzeba doplacic).
Oczywiscie nie jest to tanio dla szarego czlowieka, ale dla szarych
ludzi sa koronki. Poza tym ja widzialem taki zabieg i serio to jest na
maxa trudne. Sam implant jest drogi a jak sie go dotknie np palcem albo
upadnie to mozna go juz wywalic (to przez powloke TiO). Wiec stresiol
jest przy zakladaniu + nie przyjmuje sie w 100% przypadkow, a niektorzy
stomatolodzy (w tym moj ojciec) jak sie nie przyjmie to biora to na
siebie - za darmo zakladaja drugi.
Pozdrawiam
Faust

Ps. Ostrzegam przed nieuczciwymi stomatologami. Ostatnio byla afera ze
reklamuja sie ze maja implanty aparature i przeszkolenie do nich a tak
naprawde to przekret zwabiajacy pacjenta do gabinetu. Juz na fotelu
pacjent dowiaduje sie ze w jego przypadku "implant jest niewskazany" i
lepiej zrobic koronke porcelanowa...

--
Si vis amari ama!

4. Data: 2003-10-06 15:51:51

Od: "thraxx" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| implanty od kilku lat. Gdzie? Gabinet w poznaniu ( nie podam adresu boby
| byla kryptoreklama - zainteresowani na priv.

Czy mowa o sztucznych zębach, że tak powiem? czyli 4*8 (no... niektórzy 4*7
:-) = 32 czyli 32*1500=48000 koszt wszystkich sztucznych zębów?
Kurde... strasznie drogo.
A jeszcze takie pytanko (do Ojca :-): Jakie są przeciwwskazania i jakie
ewentualnie efekty niepożądane oraz na ile to jest lat i wogóle coś więcej
można?

5. Data: 2003-10-06 15:52:13

Od: "thraxx" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-10-06 17:26:05

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:bls335$gmo$...@n...onet.pl,
thraxx <f...@o...pl> zostało napisane:

> Czy mowa o sztucznych zębach, że tak powiem? czyli 4*8 (no...
> niektórzy 4*7 :-) = 32 czyli 32*1500=48000 koszt wszystkich
> sztucznych zębów?
> Kurde... strasznie drogo.

niebardzo. przy calkowitych brakach uzebienia wystarczy 4-6 implantow dla
jednego luku i na tym mocuje sie uzupelnienie protetyczne.

--
Adam gg# 402495
_________

7. Data: 2003-10-06 19:48:24

Od: "Wituś" <w...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faust" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> naprawde to przekret zwabiajacy pacjenta do gabinetu. Juz na fotelu
> pacjent dowiaduje sie ze w jego przypadku "implant jest niewskazany" i

Ja nikogo nie robię w bambuko ale takie są ceny w tej klinice!!

8. Data: 2003-10-06 21:21:36

Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik thraxx napisał:
> Czy mowa o sztucznych zębach, że tak powiem? czyli 4*8 (no... niektórzy 4*7
> :-) = 32 czyli 32*1500=48000 koszt wszystkich sztucznych zębów?
> Kurde... strasznie drogo.

Sam implant kosztuje stomatologa... oba etapy... ok tysiaka. A wiesz ile
moj stary zabulil zeby jechac na kurs do belgii i miec pozwolenie na
wykonywanie tak trudnych zabiegow chirurgicznych... i sprzet do tego...
hoho zabieg musi byc super sterylny bo jak nie to bedzi odrzut. W koncu
wbijasz kawal tytanu (cialo obce) w kosc!

Tu doloze od siebie ze jest jeszcze motyw studiow i specjalizacji przez
ktore trzeba przejsc (jestem na 2 roq stomy) i za ten sajgon to ja tez
bym duzo bral :>. A tak w ogole to na tle innych to u nas tanio :>.

Wracajac do tematu duuuuuuzy blad zrobiles z tym mnozeniem zebow.
Smieszny blad nawet :>. Zacznijmy od tego ze implant sie robi jeden dwa
albo 3. I to w wypadkach gdy np brakuje jednego przedniego zeba. Jesli
brakuje wielu to robi sie np 2 implanty i na tym osadza sie most.

No i ostatnia sprawa. Implanty sa mercedesami stomatologii. Kupujesz tv
to nie nazekaj ze plazmowa kosztuje pare tysiakow. Kup zwykly na jaki
cie stac. Implanty to droga opcja. Tansze to mosty porcelanowe, jeszcze
tansze to mosty stalowe. A najtansze to protezka...
Jak we wszystkim placisz za komfort, wygode uzycia (implantow nie trzeba
czyscic) i wyglad!

> A jeszcze takie pytanko (do Ojca :-): Jakie są przeciwwskazania i jakie
> ewentualnie efekty niepożądane oraz na ile to jest lat i wogóle coś więcej
> można?

Przeciwwsakazania: -ciaza (znaczy nie mozna zakladac jak kobieta jest w
ciazy. Jak zalozony dobrze implant to juz jest jak twoja wlasna tkanka)
-nowotwory
-palenie
-przeciwwskazania miejscowe - jesli jest za malo kosci albo zbyt krucha
do umieszczenia implantu w danym miejscu

Efekty niepozadane: tylko jeden. Odrzucenie. Jak cos jest nie tak
organizm sie "kapnie" ze to co mu wsadziles to nie jego i odrzuci to -
implant wypadnie.

Na ile lat? Do konca zycia jesli zalozony w dobrych warunkach i
odpowiednio...

Co masz na mysli mowiac cos wiecej??? Moj tata b lubi o tym rozmawiac
wiec no problem :>. Jak co to na priv.
Pozdrawiam
Faust

--
Si vis amari ama!

9. Data: 2003-10-06 21:28:10

Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:blsm3t$l9h$...@t...icpnet.pl,
Faust <z...@o...pl> zostało napisane:

> Jak we wszystkim placisz za komfort, wygode uzycia (implantow nie
> trzeba czyscic) i wyglad!

ROTFL

samo sie czysci? czy jak? a o periimplantitis slyszal? jak nie to sie trochu
doucz.. ;)))

--
Adam gg# 402495
_________

10. Data: 2003-10-06 21:46:31

Od: Faust <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wituś napisał:

> Ja nikogo nie robię w bambuko ale takie są ceny w tej klinice!!

hehe nie to mialem na mysli. Mowilem ze ONI cie robia w bambuko.
Oczywiscie ze takie ceny sa mozliwe. 5000 tez. A skad masz wiedziec ze
gdzie indziej ta sama solidna robota jest za 2000?
Pozdrawiam
Faust

--
Si vis amari ama!