[KRK]Dentysta dla chorego na WZW typu C.

1. Data: 2003-10-06 12:12:08

Temat: [KRK]Dentysta dla chorego na WZW typu C.
Od: " ala" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie chory na wirusowe zapalenie wątroby typu C moze leczyc zęby? W Krakowie.

2. Data: 2003-10-06 21:31:24

Temat: Re: [KRK]Dentysta dla chorego na WZW typu C.
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:blrm6o$fn8$...@i...gazeta.pl,
ala <c...@N...gazeta.pl> zostało napisane:

> Gdzie chory na wirusowe zapalenie wątroby typu C moze leczyc zęby? W
> Krakowie.

wszedzie?

tylko powinien uprzedzic o tym lekarza. chociaz z drugiej strony - kazdego
pacjenta powinno sie przyjmowac w taki sposob, jakby byl chory na wszystkie
zakazne choroby swiata :) wiec po co mowic? jeszcze reka zadrzy... skalpel
sie omsknie... :))

--
Adam gg# 402495
_________

3. Data: 2003-10-07 09:59:18

Od: "Magdalena Kędzierska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wszystkie
> zakazne choroby swiata :) wiec po co mowic? jeszcze reka zadrzy... skalpel

To nie jest śmieszne , chociaż masz rację.
IMO trzeba iść, nic nie mówić i zażądać włożenia rękawiczek. Jakby się
pytał, to powiedzieć że boisz się zakażenia. Odmówić nie może, a na pewno go
tknie na tyle żeby uważał "szczególnie".
pozdr
magda

4. Data: 2003-10-07 11:55:10

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:blu2hn$l41$...@h...e-wro.net,
Magdalena Kędzierska <m...@w...pl> wystukał:

> To nie jest śmieszne , chociaż masz rację.

pewnie ze nie jest smieszne, wiec teraz napisze juz bez smajleji.
jest tak - albo powiesz w drzwiach ze masz wzw-c i narazisz sie na odmowe
wykonania zabiegu (lekarz moze odmowic jezeli uwaza ze zabieg bedzie
szokdliwy dla jego zdrowia - jezeli uwaza ze ine jest w stanie sie
odpowiednio zabezpieczyc, to jego sprawa)
albo pojdziesz nie mowiac nic (takie przypadki zdazaly sie z nosicielami
hiv - po wizycie w ktoryms-tam z kolei gabinecie w ktorym lekarz odmawial
wykonania zabiegu po prostu przestali mowic ze sa nosicielami). mysle ze
fobia wzw jest mniejsza niz hiv, wiec jest szansa ze po ubraniu 3 par
rekawiczek, ochronnego stroju p-chem. i 3 masek zaslaniajacych cala twarz
lekarz cie przyjmie.

jest jeszcze cos takiego jak przychodnie dla nisicieli hiv. tam lekarze sa
powiedzmy to sobie wprost - bardziej uswiadomieni, a takze odpowiednio i bez
przesady zabezpieczeni do pryzjmowania nosicieli hiv, wiec pewnie i
nosiciela wzw-c tez przyjma.

> IMO trzeba iść, nic nie mówić i zażądać włożenia rękawiczek. Jakby się
> pytał, to powiedzieć że boisz się zakażenia. Odmówić nie może, a na
> pewno go tknie na tyle żeby uważał "szczególnie".

no to tez jest wyjscie z sytuacji. nie wiem na ile dobre, ale jest.

i jeszcze mala dygresja. na studiach mielismy zajecia na oddziale zakaznym,
na ktorym byl tez 'pododdzial' chorych na aids. wierz mi - przez kilkanascie
godzin teorii wykladowcy kladli nam do glowy wiadomosci z kotrych wynikalo
jasno ze zarazic sie hiv jest naprawde bardzo bardzo ciezko, ale kiedy
przyszlo badanie chorego - po prostu sie balem. teraz wiem ze nie bylo
czego, ale zeby przezwyciezyc ten strach potrzebowalem czasu.

--
Pozdrowienia
Adam GG# 402495

Ile kosztują implanty (stomatologiczne)?
dot. brania tabl. antykoncepcyjnych
wypadanie włosów
Kleszcz - co dalej ?
łożysko przodujące