pyutanko do Casusa

1. Data: 2003-10-06 12:26:04

Temat: pyutanko do Casusa
Od: "faRED" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Wybieram się do okulisty bo zauważyłem że gorzej widze, mam pytanko czy mogę
tam iść po pracy kiedy moje oczy (odczuwam) są zmęczone i nie jestem już w
stanie przeczytać gazety bo po paru sekundach wszystko mi się zlewa czy
raczej iść rano z wypoczętymi oczyma ?

2. Data: 2003-10-06 17:52:05

Temat: Re: pyutanko do Casusa
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanie przeczytać gazety bo po paru sekundach wszystko mi się zlewa czy

A ile masz lat i jaki masz charakter pracy?
casus

3. Data: 2003-10-07 05:07:23

Od: "faRED" <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

latek to mam 33 i siedze przez 8 godzin przy komputerze dość intensywnie
wpatrując się w monitor, w tej chwili mam szkiełka 0,5 + cylindry i
astygmatyzm tak przynajmniej twierdził ostatni okulista, mam też ciekawy
efekt takiej biegającej plamki na jednym oku

4. Data: 2003-10-08 18:26:09

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "faRED" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> astygmatyzm tak przynajmniej twierdził ostatni okulista, mam też ciekawy
> efekt takiej biegającej plamki na jednym oku

W tym wieku nie potrzebujesz do pracy przy monitorze i czytania innych
szkiel niz te, ktore uzywasz na stale do chodzenia, czyli +0,5 cylindra (
zakladam, ze masz je dobrane dobrze ).
Proponuje sztuczne lzy ( bez recepty ), czesto, co 1-2 godziny podczas pracy
przy komputerze.
Latajaca plamka to met w ciele szklistym - mysle, ze jesli mala i nie
przeszkadza, to nic z tym nie robic. Ewent. badanie okulistyczne i krople
rozpuszczajace mety. Ale jesli jeden maly, to ja bym odczekal.

casus

[KRK]Dentysta dla chorego na WZW typu C.
Ile kosztują implanty (stomatologiczne)?
dot. brania tabl. antykoncepcyjnych
wypadanie włosów
Kleszcz - co dalej ?