Ile kosztuje gaz ziemny GZ 50 ?

1. Data: 2002-06-09 20:58:35

Temat: Ile kosztuje gaz ziemny GZ 50 ?
Od: "KJ" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uruchomiłem piec gazowy na minimalnych parametrach - 40 st. C - woda
zasilająca grzejniki, aby wygrzał nowy dom przed zamieszkaniem. Średnio piec
zużywa 15 m3 gazu ziemnego GZ 50 na dobę. Jakiego rachunku mogę się
spodziewać ? Nigdy jeszcze nie korzystałem z gazu ziemnego.

1. Data: 2002-06-10 04:21:28

Temat: Re: Ile kosztuje gaz ziemny GZ 50 ?
Od: "Jd" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spojrzyj tu: http://www.pgnig.com.pl/pgnigsa/info/taryfa2002.pdf