Ile może kosztować nawadnianie?

1. Data: 2004-08-21 15:35:44

Temat: Ile może kosztować nawadnianie?
Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad nawadnianiem trawnika. jest tego około 500m^2. Czytałem
opisy, w zasadzie tylko jednego systemu: Gardena.

Pytanie; ile to może kosztować, czy są inni producenci (jakieś nazwy) godni
polecenia, czy można wykonać to samemu, czy lepiej zlecić jakiejś firmie?

2. Data: 2004-08-23 08:03:24

Temat: Re: Ile może kosztować nawadnianie?
Od: "jacQ" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
poczytaj kilka newsow niżej, tez zadawalem te pytania i tam jest dobry
poczatek na poszukiwanie sprzetu.
Ja obecnie zakopalem juz 3 z 6 sekcji, calosc podlewania na ponad 1000 m2.
Projekt zrobil mi fachowiec za bardzo male pieniadze, wykonanie moje - po
naukach w internecie. Z gardeny mam podzielnik sekcji, programator i czujnik
wilgotnosci, rury i zrzaszacze innych firm.
Na poczatku robilem rozeznanie tematu u wykonawcow.
Ich wycena całkowita (robocizna + osprzet) a moje osobiste wykonanie z
zakupionym osprzetem to 70% ich ceny w mojej kieszeni.

pozdrawiam
Jacek

Użytkownik "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> napisał w
wiadomości news:cg7qba$8fj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zastanawiam się nad nawadnianiem trawnika. jest tego około 500m^2.
Czytałem

nawozy Neudorff i Compo
Żółknące liście roślin wodnych
octowiec