Ile muzeumów...

1. Data: 2009-05-16 22:38:28

Temat: Ile muzeumów...
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

zaliczyliście? ;)

1. Spust surówki i dmuchanie szkła w ASP
2. Malowanie na szkle w ratuszu
3. Baaaaańki mydlane na rynku :)
4. Minerały i kamole (ziarna diamentowe też były, ale bez zachwytów)
5. (nie odbyty - u "człowieków" za duża kolejka)
6. Zoolog - spotkałam dawną studentkę - pracuje jako księgowa :DDD

Więcej nie dało rady, bo rano była ścieżka sprężysta na stadionie
olimpijskim. Padam z nogów... :)
Reszta w przyszłym roku :)

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-05-19 22:41:35

Temat: Re: Ile muzeumów...
Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" napisał w wiadomości:
> [...]

> 6. Zoolog - spotkałam dawną studentkę - pracuje jako księgowa :DDD

> Więcej nie dało rady, bo rano była ścieżka sprężysta na stadionie

Przyznaj! Chciałaś tu kultury trochę wprowadzić.... :)

michał

O Żydach w Polsce
Dlaczego ludzie się tatuują?
MARSCH !!! MARSCH !!!