Ile spalę kalorii?

11. Data: 2003-12-27 21:36:36

Temat: Re: Ile spalę kalorii?
Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy ty czytalas kiedys opis tej grupy????

jak napisze ze czytalam to nie uwierzysz, jak napisze ze nie czytalam to
sklamie
wiec po co sie pytasz?

12. Data: 2003-12-27 21:41:55

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> szkoda klawiszy

otoz to - od tego trzeba bylo zaczac, zamiast przeganiac ludzi piszacych
zgodnie z tematyka grupy:)

13. Data: 2003-12-27 21:46:06

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to bylo pytanie retoryczne:) opis grupy dopuszcza pisanie o odchudzaniu,
> fitnesie itp.

moje tez i co dalej?
opis grupy dopuszcza, ale jest grupa p.m.d i tak lepiej pomoga, ale....co
ja bede pisac.....
szkoda klawiszy

14. Data: 2003-12-27 21:50:24

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> " nie chce mi sie z Toba gadac"
> to byl cytat jakby cos <lol>

tak zwykle postepuja osoby, ktorym brakuje argumentow:) no i te, ktore nie
potrafia sie przyznac do bledu - tak po prostu. teraz, jak juz przeczytalas
opis grupy, juz nie powinnas miec watpliwosci.

pozdrawiam cie nicki serdecznie!

15. Data: 2003-12-27 21:50:45

Od: "Nicki" <majka'usuntoprosze'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> otoz to - od tego trzeba bylo zaczac, zamiast przeganiac ludzi piszacych
> zgodnie z tematyka grupy:)

" nie chce mi sie z Toba gadac"
to byl cytat jakby cos <lol>

16. Data: 2003-12-27 23:40:32

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczyno czy ty nie rouzmiesz ze twojue posty sa nie na temat na tej
> grupie a wysylanie ich na kazda grupe jest glupota????

Cyt." d) Biegał przez 1 minutę"
Dziewczyno?!?!
I kto tu jest glupi?

Pozdrawiam Beata

17. Data: 2003-12-27 23:46:52

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Beatka w wiadomości news:bsl59i$5nl$1@serwer.infinity.net.pl pisze:

> Cyt." d) Biegał przez 1 minutę"
> Dziewczyno?!?!
> I kto tu jest glupi?

To jakas nowa forma zyczen swiateczno-noworocznych? Ludzie, opanujcie sie,
bo karpie sie z was smieja.

18. Data: 2003-12-28 11:37:39

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziewczyno czy ty nie rouzmiesz ze twojue posty sa nie na temat na tej
>
> Cyt." d) Biegał przez 1 minutę"
> Dziewczyno?!?!
> I kto tu jest glupi?

Beatko a komu odpisujesz?

pozdr

19. Data: 2003-12-28 12:47:43

Od: "Kot" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NKG" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
> cze

> Moje pytanie było jak najbardziej poważne!
>
> Na jakiej podstawie kalkulator na bieżni oblicza ilość spalonych kalorii???

Pewnie ilość obrotów jakiegoś miernika, ale zbytnio się tym nie sugeruj. Mam
taki w rowerze, nie uwzględnia np. obciążenia zmienianego pokrętłem. Chyba ma
raczej znaczenie psychologiczne.

--
Kot
r...@p...onet.pl

Hiroshima 1945, Czernobyl 1986, Windows 2000

20. Data: 2003-12-28 18:06:35

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czyje to slowa? Twoje przeciez prawda?

> Beatko a komu odpisujesz?
Zgadnij

Pozdrawiam Beata

zimowe grzyby