Ile to to wytrzyma?

1. Data: 2003-03-22 08:15:10

Temat: Ile to to wytrzyma?
Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj naszła mnie ochota na faszerowanego kurczaka. Kupiłam, przyprawiłam,
wstawiłam do lodówki, no i miałam upiec dzisiaj na obiad. Jednak za oknem
tak piekna pogoda, że postanowiliśmy pojechac w góry, więc z obiadu nici. I
stad moje pytanie. Ile taki przyprawiony kurczak (bez farszu jeszcze) moze,
bez uszczerbku na jego jakosci, stac w lodówce?

Anet

1. Data: 2003-03-22 09:28:25

Temat: Re: Ile to to wytrzyma?
Od: "Józef" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moze,
> bez uszczerbku na jego jakosci, stac w lodówce?

W hipermarketach wytrzymuja po kilka miesięcy :-)
Więc nie ma obaw...parę dni wytrzyma.

1. Data: 2003-03-22 09:37:22

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ile taki przyprawiony kurczak (bez farszu jeszcze) moze,> bez uszczerbku
na jego jakosci, stac w lodówce?
========
Dobrze natarte sola kawaly karczku czy szynki
trzymam w lodowce czasami nawet 10 dni.
Ale kurczaka nigdy dluzej niz 2 dni nie meczylem.
Jedno co moge powiedziec, to, ze biale miesa,
kiedy za dlugo leza w aromatycznych przyprawach
bardzo traca na walorach smakowych.
Lepiej upiecz mieso, zawin w folie i wez na droge.

waldek
========

Kolorowy ryz
(OT) Co sie dzieje z minilien.com?