ryz z curry

1. Data: 2003-03-21 14:35:02

Temat: ryz z curry
Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie chcialabym dodac odrobine cury do ryzu al;e nie wiem jak i ile i
czy ((bo wyczytalam ze skaldnikiem tam jest sol) solic wode przedtem czy
nie?

--
Pozdrawiam cieplutko
"agatonek"czyli Agata Mryczko

1. Data: 2003-03-21 15:25:17

Temat: Re: ryz z curry
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> no wlasnie chcialabym dodac odrobine cury do ryzu al;e nie wiem jak i ile
> czy ((bo wyczytalam ze skaldnikiem tam jest sol) solic wode przedtem czy
> nie?

A nie solę już, ale nie przepadamy za bardzo słonym ryzem,
Dodaję łyzkę na szklankę ryżu suchego.

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2003-03-21 15:39:24

Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w wiadomości
> >

> A nie solę już, ale nie przepadamy za bardzo słonym ryzem,
> Dodaję łyzkę na szklankę ryżu suchego

aa lyzke na szklanke . uff przez pierwsza chwile przeczytalam lyzke na
lyzke...

dzieki

1. Data: 2003-03-21 22:00:35

Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Agata Mryczko wrote:

> no wlasnie chcialabym dodac odrobine cury do ryzu al;e nie wiem jak i ile
> i czy ((bo wyczytalam ze skaldnikiem tam jest sol) solic wode przedtem czy
> nie?

wywal to curry i kup porządne. Tam soli nie ma. Chyba, że masz pastę curry,
ale to rób wg przepisu.
Zresztą mam w książce kucharskiej takie zdanie: każda szanująca się
(hinduska) kucharka nie używa gotowych mieszanek do wyrobu curry.

A jak chcesz zużyć swoje, to sprawdź, na ile jest słone i już masz jak
trzeba.

Waldek

zapiekanka-jaka smietana?
Propozycja
Polecamy
zapiekanka z ziemniakow i cebuli- pytanie
makaron z brokułami - chwale! (P)