Ile zarabia dealer?

1. Data: 2001-03-07 22:22:22

Temat: Ile zarabia dealer?
Od: Bohun <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jeden mój kumpel, co to się non-stop zaopatruje u różnych
dilerów w trawkę twierdzi, że miesięcznie taki dealer-detalista wyciąga
coś koło 10 tys. PLN Czy ktoś z was robił może podobne badania?

--
pozdrawiam... :)))

mailto:b...@p...fm

2. Data: 2001-03-08 10:40:36

Temat: Re: Ile zarabia dealer?
Od: "kkk" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pacjent, ktory sprzedaje zielsko zarabia najmniej a policzyc to dosyc latwo:
na 1szt zarazbia ok. 15zl (oczywiscie sa frajerzy ktorzy zarabiaja po 5zl:),
dziennie sprzedaje powiedzmy okolo 30szt (piatki soboty wiecej:)
No wiec sobie policz i wychodzi troszke wiecej niz 10tys, natomiast typ
ktory sprzedaje speeda na sztuce zarabia juz okolo 25 a niektorzy (ci co
sprzedaja sztuke po 50zl) okolo 35zl-40zl, proch w hurcie jest zajebiscie
tani. A jezeli chodzi o heroine, koks to kwoty sa znacznie wieksze.

KdH

Ps. a chcesz rozkrecic swoj wlasny interes?:)))

3. Data: 2001-03-08 21:53:48

Od: "btk69" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i nawet wiecej zarabiaja :)

4. Data: 2001-03-09 00:15:48

Od: e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl (emes) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 07 Mar 2001 23:22:22 +0100, Bohun wrote:

> Jeden mój kumpel, co to się non-stop zaopatruje u różnych
>dilerów w trawkę twierdzi, że miesięcznie taki dealer-detalista wyciąga
>coś koło 10 tys. PLN Czy ktoś z was robił może podobne badania?

detalista na pewno nie, przynajmniej nie na samej trawce. tym bardziej, jeśli
kupuje hurtowo, a nie hoduje sam.

zajrzyj na http://hyperreal.pl/kanaba/legal/koszty_uprawy.html
tylko nie przeżyj szoku ;)))

--
emes
[ http://www.kanaba.prv.pl ]

5. Data: 2001-03-09 10:54:15

Od: Bohun <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kkk napisał(a):

> [...]
>
> KdH
>
> Ps. a chcesz rozkrecic swoj wlasny interes?:)))

Choć sam prawie nie palę to jak zalegalizują trawkę to otworze pierwszy
Kofiszop w Gdańsku... ;-))))) Narazie jednak się na to chyba nie
zanosi.... :-(((

p.s.
W Gdańsku jest taka dzielnica-blokowisko o nazwie Chełm w każdym bloku
(5 pięter, 5 klatek)
jest conajmniej 4 dealerów... Trzeba przyznać, że w związku z tym jest
konkurencja
i można nawet mówić o pewnych swego rodzaju mechanizmach rynkowych....
;-))))

--
pozdrawiam...:-)))

mailto:b...@p...fm

6. Data: 2001-03-14 09:58:58

Od: "spiros" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Największy zarobek to dilerzy mają na tzw. "ściemnianiu worków". Jest to
rytuał praktykowany powszechnie w mniejszych miastach, gdzie nie ma tak
dużej konkurencji w handlowaniu. Oto przykład. Diler z miasta X (40 km od
Wrocławia) jedzie do Wrocławia i kupuje 100 WAŻONYCH worków świetnego stuffu
po 12- 13 szkieł (lufek) każdy. Co dalej ?? Wraca do miasta X i rozdziela
worki. W ten sposów przeciętny konsument marihuany dostaje worka 5 szkieł
maksymalnie (jeśli diler nie jest twoim znajomym). Jak widać CZYSTY ZYSK
;-))) ... a ja sądze że to złodziejstwo, lecz jestem tylko małym trybikiem
tej narkotycznej machiny ;-((

7. Data: 2001-03-15 14:56:55

Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;-))) ... a ja sądze że to złodziejstwo, lecz jestem tylko małym trybikiem

Dokladnie. Gram 'dilerski' wazy od 0,5 (a nawet 0,4) do 0,8 grama.
A placisz jak za caly...

8. Data: 2001-03-17 18:30:38

Od: "CzarnulkA" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mówisz o "ściemnianiu worków" ale podam lepszy przykład, choć to co piszesz
się zgadza, bardziej zarabiają na tasowaniu towaru. Dodają to tego różnych
świńst, klient płaci normalnie a otrzymuje nic nie warty szajs!
To jest porażka!

Pozdrawiam, CzarnulkA

9. Data: 2001-03-17 21:16:39

Od: "Skc" <s...@d...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choć sam prawie nie palę to jak zalegalizują trawkę to otworze pierwszy
> Kofiszop w Gdańsku... ;-))))) Narazie jednak się na to chyba nie
> zanosi.... :-(((

Coffee-shopy'y w Holandii sa oblozone dosc wysokimi podatkami, a chandel
scisle kontrolowany przez panstwo. W takich warunkach nie bedziesz zarabia
15 zlotych na gramie marihuany.
Pieniadze z akcyzy na narkotyki sa przeznaczane na walke z uzaleznieniami i
'uswiadamianie' spoleczenstwa o koncekwencjach zazywania narkotykow, dlatego
w Holandii jest stosunkowo najmniejszy wspolczynnik uzlaeznien od heroiny i
kokainy w stosunku do innych krajow Europy.

Skc
- - -
www.wywrota.pl - cybernetyczny wymiar sztuki

10. Data: 2001-03-17 22:57:32

Od: "Cyk" <a...@o...mila.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

spiros <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> ;-))) ... a ja sądze że to złodziejstwo, lecz jestem tylko małym trybikiem

ci co sciemniaja to najmniej zarabiaja... bo zazwyczaj sami to pala
albo wciagaja...
sam bralem i sprzedawalem... nawet przy dobrym rynku takim jakim jest
warszawa
ciezko byloby z tego wyzyc.. ogolnie nikomu nie polecam... wielka kasa to
mit
chyba ze jestes na samym szczycie mafijnej piramidy....
ale to juz inna bajka moim zdaniem...

zdrowko
CYK

trawa i ja