Ile zuzywacie gazu w butli na miesiąc.

1. Data: 2004-02-18 21:32:33

Temat: Ile zuzywacie gazu w butli na miesiąc.
Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wpienia mnie gazownia. Do ceny gazu dopisuja wszystko, włącznie z numerem
butów prezesa. Cena gazu to nawet nie połowa rachunku. Chcę zrezygnować z
jej usług. Chciałbym sie dowiedzieć na ile starcza duża butla ( 11kg).
Rodzina czteroosobowa. Prawie dorosłe dzieci. Gotujemy niezbyt dużo. Z góry
dziękuję za odpowiedzi. Tomek

1. Data: 2004-02-19 07:41:59

Temat: Re: Ile zuzywacie gazu w butli na miesiąc.
Od: JR <r...@p...pl_WYKASUJ> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 18 Feb 2004 21:32:33 +0000 (UTC), "tomek tarasiuk"
<l...@g...pl> wrote:

>butów prezesa. Cena gazu to nawet nie połowa rachunku. Chcę zrezygnować z
>jej usług. Chciałbym sie dowiedzieć na ile starcza duża butla ( 11kg).

2 dorosle osoby. starcza na 3-4 miesiace :-)
precz z gazownia :)

Rysiek

1. Data: 2004-02-19 08:10:13

Od: Daniel Karasek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

razu pewnego tomek tarasiuk napisał(a) :

> [...]
> Rodzina czteroosobowa. Prawie dorosłe dzieci. Gotujemy niezbyt dużo. Z góry

pięć osób dużo i często gotujemy normalna butla starcza na około 4-5
tygodni - "nabijana" na LPG nawet 7-8 tygodni.

precz z gazownią
--

Pozdrawiam Daniel

1. Data: 2004-02-20 16:13:58

Od: "mj" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jej usług. Chciałbym sie dowiedzieć na ile starcza duża butla ( 11kg).
> Rodzina czteroosobowa. Prawie dorosłe dzieci. Gotujemy niezbyt dużo. Z

http://www.gazeta.pl/usenet/

U mnie gotuja 4 osoby i wymieniamy co 3-4 miesiace

mj

Pralka Amica WMS 862 M
Pomocy Zymwarki BOSCH do zabudowy zintegrowane
Poszerzenie wejścia do popkoju - jak uzupełnić podłogę (parkiet) ?pl.mis
[WaWa]gdzie kupić klosze?
Kraków i okolice - kabina prysznicowa?