Ilość kwaitów na magnolii

1. Data: 2011-04-26 13:01:39

Temat: Ilość kwaitów na magnolii
Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od czego zależy ilość kwatów na magnolii?
Dwa lata temu zasadziłem przed oknem magnolię. Ma ok.2 metrową choć jest
raczej "chuda".
W zeszłym roku miała sporo liści, ale tylko kilka kwatów. Myślałem, że to
kwestia zaaklimatyzowania
się w nowym miejscu ale w tym roku chyba będzie podobnie - zapowiada się (bo
to odmiana późniejsza)
tylko kilka kwatów na czubku choć znowu rozwija się bardzo dużo liści.
Czy mogę coś zrobić, żeby kwiatów było więcej?

pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2011-04-26 19:23:33

Temat: Re: Ilość kwaitów na magnolii
Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jarmiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko kilka kwatów na czubku choć znowu rozwija się bardzo dużo liści.
> Czy mogę coś zrobić, żeby kwiatów było więcej?

Dwa lata to chyba zbyt mało dla magnolii. Moja ma 6 lat, kwitnie od trzech
lat, ale dopiero w tym roku kwitnie pięknie. Po prostu kwiatowy obłęd.
Poczekaj jeszcze 4 lata.

Antoni Broniak

3. Data: 2011-04-28 12:21:42

Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczekaj jeszcze 4 lata.

Niby długo, ale odpewnego czasu zuważyłem, że czas płynie coraz szybciej.
Poczekam więc.

pozdrawiam
Jarek

4. Data: 2011-04-28 12:54:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 28 Apr 2011 14:21:42 +0200, jarmiel napisał(a):

> Niby długo, ale odpewnego czasu zuważyłem, że czas płynie coraz szybciej.

:-)

Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?
odzyskanie jabloni
Wyłacznik ciśnieniowy
Pompa do hydroforu.
Opryski w celu wabienia owadów zapylających