Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?

1. Data: 2011-04-23 18:51:21

Temat: Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?
Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam firmy, ktora robi poduszki/siedziska na lawy ogrodowe. Mozecie kogos
polecic? Rejon Polski obojetny. Mam dwie lawy 200 cm i dwie 120 cm. Typowo
ogrodowe. Chcialbym zrobic cos i na siedzenia i na oparcia. W Lirojach,
Kastoramach, Obich i Praktikerach nie znalazlem nic pasujacego rozmiarem.
Pozdrawiam
marcan
PS Lawy troche wieksze niz takie: http://tinyurl.com/3sgffef

2. Data: 2011-04-23 22:44:44

Temat: Re: Siedziska na lawy do ogrodu na zamowienie?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Apr 2011 20:51:21 +0200, marcan napisał(a):

Jakiś problem za znalezieniem zakładu tapicerskiego? - uszyją Ci poduchy
jakie chcesz i ile chcesz.

3. Data: 2011-04-24 03:48:56

Temat: Re: Siedziska na lawy do ogrodu na zamówienie?
Od: "Kris" <k...@W...PL> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>ogrodowe. Chcialbym zrobic cos i na siedzenia i na oparcia. W Lirojach,
>Kastoramach, Obich i Praktikerach nie znalazlem nic pasujacego rozmiarem.

poszukaj lokalnego zakładu tapicerskiego.

odzyskanie jabloni
Wyłacznik ciśnieniowy
Pompa do hydroforu.
Opryski w celu wabienia owadów zapylających
goopki z auchana