"Imigranci".

1. Data: 2016-02-08 01:07:32

Temat: "Imigranci".
Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Znalezione w sieci:

""W '39 przyszlo do polski z niemiec milion imigrantow ( tez sami faceci) ale oni
mieli bron .W 45 przyslo 5 milionow imigrantow ze wschodu ( tez z bronia) i tez sami
faceci.
Teraz mamy milion imigrantow muzulmanow - przyszli bez broni - bron plynie za nimi w
kontenerach."

2. Data: 2016-02-08 12:34:18

Temat: Re: "Imigranci".
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> bronia) i tez sami faceci.
> Teraz mamy milion imigrantow muzulmanow - przyszli bez broni - bron plynie

Strachy na lachy...

3. Data: 2016-02-08 15:00:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Strachy na lachy...

Masz jakieś wątpliwości co do zdrowia psychicznego XL?

4. Data: 2016-02-08 22:18:27

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 12:34:26 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> "XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Strachy na lachy...

Ależ oczywiście!
http://tiny.pl/gt825
:-/

5. Data: 2016-02-08 22:34:52

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 22:18:28 UTC+1 użytkownik XL napisał:
ps.com...

> Ależ oczywiście!
> http://tiny.pl/gt825
> :-/

W szczególności:

"Udo Ulfkotte

To, co media pokazują nam codziennie na temat uchodźców, jest tylko małym wycinkiem
rzeczywistości. Czemu politycy i wiodące media nie mówią nic o przemycie dzieci i
broni?

Ostatnimi dniami odwiedziłem rejon przygraniczny w okolicy Passau i Daggendorfu oraz
obszar pomiędzy Grazem i Spielfeld w Austrii, w pobliżu słoweńskiej granicy. Na
przejściach granicznych odbywał się regularny wwóz broni oraz dzieci przeznaczonych
do wykorzystywania seksualnego. I nie jest to wersja zwolenników teorii spiskowych,
ale informacje od przedstawicieli rządowych organów bezpieczeństwa. Rozmawiałem z
politykami, burmistrzami i przedstawicielami organów bezpieczeństwa na granicy
czeskiej, niemiecko-austriackiej oraz w pobliżu granicy słoweńsko-austriackiej.

Zdumiony słuchałem informacji z wiarygodnych źródeł oraz naocznych świadków: broń i
narkotyki są szmuglowane przez fale uchodźców. Jest to oczywiste dla służb
bezpieczeństwa pracujących na drodze tego ludzkiego tsunami zmierzającego do Niemiec.
Jednak nikt nie ma odwagi sprawdzać imigrantów, ponieważ politycy odebraliby to jako
"prowokację" o nieprzewidywalnych konsekwencjach.

Jasnym jest, że niemożliwa do określenia liczba "uchodźców" podróżujących do Niemiec
jest uzbrojona, a często także przenosi amunicję. Poza tym przemytnicy broni także
korzystają z okazji, jaką stwarzają im otwarte i niekontrolowane granice. Niemiecka
służba graniczna ocenia, że _w ciągu ostatnich miesięcy przetransportowano w ten
sposób na terytorium Niemiec do miliona sztuk broni palnej_.

Współgra to z ostatnimi krótkimi doniesieniami mediów, w większości niemal
niezauważonymi, o broni znajdowanej w miejscach pobytu osób ubiegających się o azyl.
Większość broni jest szmuglowana na teren Niemiec przez osoby, które natychmiast po
przybyciu rozpływają się w powietrzu, nie stawiając się w punkcie rejestracyjnym. Nie
należą one też do żadnej znanej siatki lub ugrupowania.

Podobnie ma się sprawa z dziećmi, widzianymi na trasie przemarszu. Organa
bezpieczeństwa twierdzą, że niekontrolowany napływ ludzi jest wykorzystywany do
przemytu dzieci na teren Niemiec z zamiarem ich wykorzystywania seksualnego. Wiemy to
od samych dzieci, które zachorowały podczas marszu i zostały po prostu zostawione na
poboczu drogi. Taka konkluzja nasuwa się po rozmowach z dziećmi, które twierdziły, że
podróżowały z ludźmi sobie nieznanymi.

Zszokowało mnie to, co widziałem na przejściu granicznym w austriackim Spielfeld.
Dowiedziałem się o tym procederze od polityków z Grazu, którzy go udokumentowali i
opatrzyli zdjęciami. Uchodźcy zatrzymują się na granicy słoweńsko - austriackiej i
czekają na pozwolenie przejścia trzymając dzieci w górze tak, żeby były dobrze
widoczne. Austriackie służby graniczne są współczujące i pozwalają "uchodźcom" z
dziećmi przejść jako pierwszym. Czasami jednak zaraz po przekroczeniu granicy owi
"uchodźcy" zostawiają dzieci na poboczu i ruszają w dalszą drogę. Po prostu to nie są
ich dzieci. Obecnie prowadzi się dochodzenie, żeby dociec, czy dzieci nie zostały
uprowadzone specjalnie w tym celu podczas drogi z Bałkanów.

Powyższe obserwacje stanowią zapis aktualnych wydarzeń z ostatnich dni.

Tłumaczył Severus-Snape, na podstawie gatesofvienna.net

Udo Ulfkotte jest niezależnym dziennikarzem, byłym red. naczelnym "Frankfurter
Allgemeine Zeitung". Mieszkał w wielu krajach arabskich i przez pewien czas był
muzułmaninem. "

http://euroislam.pl/uchodzcy-przemycaja-dzieci-i-bro
n/

6. Data: 2016-02-08 22:39:46

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 22:34:53 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
n/

"(...) ciągu ostatnich miesięcy przetransportowano w ten sposób na terytorium Niemiec

Scenariusz dalszych wydarzeń jest łatwy do przewidzenia w warunkach niemieckiego
rozmiękczenia - jak np atak umówionych telefonicznie tysięcy islamistów na DOWOLNE
miasto w DOWOLNYM terminie. I tak po kolei. Kto ich złapie? Garstka policjantów w
mieście nie spodziewająca się niczego? A może armia dotrze w 5 minut, aby ratować?
Masowe mordy i gwałty w jedną noc, po czym rozsypka i... następne miasto :->
:->

7. Data: 2016-02-08 22:41:09

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 22:39:47 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> Masowe mordy i gwałty w jedną noc, po czym rozsypka i... następne miasto :->

...a w miedzyczasie wycieczki po całej Hunii na koszt podatników europejskich, wszak
bilety darmowe :->

8. Data: 2016-02-08 22:49:30

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 lutego 2016 22:41:11 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> ...a w miedzyczasie wycieczki po całej Hunii na koszt podatników europejskich,

A to niby co - PRZYPADEK?
http://euroislam.pl/poufny-raport-niemieckiej-policj
i-w-sylwestra-napadano-na-kobiety-w-12-landach/
To dopiero początek, bohaterze ty mój, będzie bardziej ostro jak się uzbroją :->

9. Data: 2016-02-09 00:16:44

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

Mówisz że znaleźli JEDEN kontener broni?? :-)

I Ty się tego boisz?

10. Data: 2016-02-09 00:18:39

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <n...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]

Ty sobie montujesz panele na dachu na koszt podatników europejskich a oni
wycieczki.
Gdzie widzisz różnicę?

> [...]
i-w-sylwestra-napadano-na-kobiety-w-12-landach/
> To dopiero początek, bohaterze ty mój, będzie bardziej ostro jak się

Bezmyślna propaganda strachu... nic więcej.
Ciebie strachem zapędzono do kojca, tam gdzie chciano i siedzisz.
Myślisz że będziesz używać tego samego strachu na innych - nie działa.

Targówek - muslimska dzielnica Warszawy w (niedoszłych) planach PO!
Myślę że to ważne ....
Kim jest Jezus dla Lutra?
Znacie ten kawał?
"prawo własności"