Imigranci z Afryki to samo zło.

1. Data: 2017-09-15 22:07:13

Temat: Imigranci z Afryki to samo zło.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czego zazdroszczą nam Anglicy:
https://www.youtube.com/watch?v=TyeqpAOpaSA

No i komentarze pod filmem - bezcenne!

2. Data: 2017-09-16 09:49:01

Temat: Re: Imigranci z Afryki to samo zło.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:
> Czego zazdroszczą nam Anglicy:

Po najnowszym zamachu - zdaje się, że coraz bardziej...

--
XL

3. Data: 2017-09-16 10:18:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-15 o 22:07, i...@g...pl pisze:
> Czego zazdroszczą nam Anglicy:

Tendencyjny filmik zrobiony dla takich pokemonów jak ty.
Ta konkretna parka to nie wszyscy Anglicy. Tak samo jak ikselka to nie
wszyscy Polacy.
Na szczęście.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-09-16 13:29:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Tendencyjny filmik zrobiony dla takich pokemonów jak ty.

Tu są filmiki dla takich pokemonów jak ty:

https://m.youtube.com/results?q=zamach%20w%20londyni
e%202017&sm=1

Bardzo tendencyjne.

--
XL

5. Data: 2017-09-16 21:52:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Gdzie Iks pisała o wszystkich Anglikach albo Polakach? Dzielnie
> towarzyszu zwalczacie problem, który sami żeście stworzyli. Jak
> zwykle zresztą.

Taka Unia Europejska w wydaniu mini :-)))
Ciekawe, co mu pierwsze ogłosi breksit - głowa czy... nazwijmy to
peryferia. Choć co akurat u Kviatka jest czym sterowane - oto jest pytanie.

--
XL

6. Data: 2017-09-17 09:59:00

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-16 o 16:23, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Gdzie Iks pisała o wszystkich Anglikach albo Polakach?

Nie udawaj głupszego niż jesteś :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2017-09-17 20:09:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-17 o 17:59, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> No wiem, wiem, znowu musiał byś dowodzić słuszności swoich urojeń
> metodą oczywistej oczywistości. Czyżbyś się wreszcie połapał że
> robisz z siebie durnia? Niemożliwe ;)

Czyli ty nie udajesz. To smutne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-09-18 10:12:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-18 o 08:45, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> No niestety, nadal nie kupuję twoich gadek dla przygłupów.

Wiem. Właśnie dlatego przygłupa nazywamy przygłupem, bo nie kupuje tego,
że jest przygłupem.
Ale nie przejmuj się, większość Napoleonów już tak ma.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-09-18 14:11:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Oczywiście towarzyszu, jak sami piszecie - wy tak nazywacie ...:)

https://sjp.pwn.pl/sjp/pluralis-modestiae;2571781.ht
ml
https://sjp.pwn.pl/sjp/pluralis-maiestaticus;2571780
.html

:-))

--
XL

10. Data: 2017-09-18 14:35:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-18 o 14:11, XL pisze:

> https://sjp.pwn.pl/sjp/pluralis-modestiae;2571781.ht
> [...]

Naturalnego satelitę Ziemi nazywamy Księżycem.
Zwierza z krótkim ogonkiem, dużymi uszami i trąbą nazywamy słoniem.

Serio to cię bawi?
Lalki też masz? :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr