Koniec wolności w "polskim" internecie.

1. Data: 2017-09-16 18:40:58

Temat: Koniec wolności w "polskim" internecie.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kończy się wolność w polskim internecie, szczególnie wśród innostrannych
jego operatorów. Miałem stronę leotar.friko.pl na friko.pl, który to
portal ma właścicieli za naszą zachodnią granicą. Strona została
zablokowana po decyzji Sądu Okręgowego we Wrocławiu
http://leotar.net/year_2017/files/2017.07.07-Postano
wienie-wej.pdf.
Strona została zablokowana pomimo mojego zażalenia na postanowienie
Sądu, który zażądał ode mnie 30 zł ale zażalenia dotychczas nie rozpatrzył.

A zaczęło się od tego
http://leotar.net/year_2017/w-polskich-s-dach-kobiet
y....html. Jak
znajdę trochę czasu to zaktualizuję informację w temacie. A swoją drogą
ciekaw jestem, czy zablokują mi stronę na moim komercyjnym serwerze?

LeoTar Gnostyk