Koniec "wolności" w polskim internecie?

1. Data: 2017-09-16 18:44:08

Temat: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kończy się wolność w polskim internecie, szczególnie wśród inostrannych
jego operatorów. Miałem stronę leotar.friko.pl na friko.pl, który to
portal ma właścicieli za naszą zachodnią granicą. Strona została
zablokowana po decyzji Sądu Okręgowego we Wrocławiu
http://leotar.net/year_2017/files/2017.07.07-Postano
wienie-wej.pdf.
Strona została zablokowana pomimo mojego zażalenia na postanowienie
Sądu, który zażądał ode mnie 30 zł ale zażalenia dotychczas nie rozpatrzył.

A zaczęło się od tego
http://leotar.net/year_2017/w-polskich-s-dach-kobiet
y....html. Jak
znajdę trochę czasu to zaktualizuję informację w temacie. A swoją drogą
ciekaw jestem, czy zablokują mi również stronę na moim komercyjnym serwerze?

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2017-09-16 21:21:08

Temat: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
> ciekaw jestem, czy zablokują mi również stronę na moim komercyjnym serwerze?

Sam ją usuniesz. Po paru rozprawach.

--
XL

3. Data: 2017-09-17 07:46:38

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

wienie-wej.pdf.

y....html. Jak

> Sam ją usuniesz. Po paru rozprawach.

Skąd taka Twoja pewność?

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2017-09-18 15:55:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

>>> granicą. Strona została zablokowana po decyzji Sądu Okręgowego we
> [...]

Samowolne podawanie do publicznej wiadomości CZYICHŚ danych osobowych ma
swoje konsekwencje prawne.

--
XL

5. Data: 2017-09-18 17:49:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
> ciekaw jestem, czy zablokują mi również stronę na moim komercyjnym serwerze?

No i - nie myl wolności z róbtacochceta.
--
XL

6. Data: 2017-09-18 17:55:19

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

wienie-wej.pdf.

y....html.

> Samowolne podawanie do publicznej wiadomości CZYICHŚ danych
> osobowych ma swoje konsekwencje prawne.

Chęć do ukrywania się, nieujawniania swojej tożsamości wykazują ci,
którzy coś mają do ukrycia, maja nieczyste sumienia i za tym prawnym
parawanem chcą ukryć własne przestępstwa. A obowiązujące prawo mam...
wiesz gdzie.

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2017-09-18 18:04:01

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

wienie-wej.pdf.

y....html. Jak

> No i - nie myl wolności z róbtacochceta.

Ani mi to było, ani jest w głowie. Mylisz mnie z lewactwem

LeoTar Gnostyk

8. Data: 2017-09-18 21:30:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:

> [...]
> którzy coś mają do ukrycia, maja nieczyste sumienia i za tym prawnym
> parawanem chcą ukryć własne przestępstwa. A obowiązujące prawo mam...

Cóż. Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie - nie odwołuj się więc do niego (prawa) w
sprawie stronki.

--
XL

9. Data: 2017-09-18 21:43:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
Jak znajdę trochę czasu to zaktualizuję informację w temacie.

> Cóż. Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie - nie odwołuj się więc do niego

Gdyby mnie za pomocą tego prawa nie próbowano zniszczyć to pewnie bym
cicho siedział. Ale skoro mnie wywołano do tablicy przy pomocy tego
prawa strasząc konsekwencjami to i będę pokazywał bezprawie przez to
prawo-nieprawo generowane. Jedno z nas ulegnie anihilacji tak jak i
anihilacji ulegnie domowy opresor (agresor) od którego wszystko się
zaczęło, i który nie chce przyznać się do błędu. A przy okazji
zniszczeniu ulegnie cała dotychczasowa etyka i świat na niej zbudowany.

LeoTar Gnostyk

10. Data: 2017-09-18 21:48:37

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> [...]

(...)

> To prawo służy m.innymi temu by takich jak ty krótko za pysk trzymać.
> I chyba nawet skuteczne jest, bo kwiczysz jak ubijany świniak na to
> prawo i tych którym dobrze służy. Znaczy wszystko jest w porządku :)

A ty pewnie ustawisz się pewnie w pierwszej kolejności by mnie za ten
pysk trzymać. Spróbuj teraz, dopóki jeszcze klasa takich jak ty
komuszych pojebów zachowała jeszcze resztkę sił by toczyć walkę o
zachowanie totalitarnego reżimu. Bo potem może sie zdarzyć, że zamiast
ty mnie ja ciebie złapię za pysk.

> Dębska

LeoTar Gnostyk

Koniec wolności w "polskim" internecie.