Immunoglobuliny

1. Data: 2002-04-10 19:37:38

Temat: Immunoglobuliny
Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczow
Moj lekarz zrobil mi badanie poziomu IGE(immunoglobulin)...okazalo sie, ze
mam 2400...a powinno byc okolo 100...zaznaczam, ze nie mam
alergii..przynajmniej jest mi nie znana...choruje za to na zwyrodnienie
stawow...
Czy mozna powiazac wysoki poziom immunoglobulin z choroba stawow?
Bylbym wdzieczny za odpowiedz :-)
Pozdrawiam
borkon

2. Data: 2002-04-11 08:45:55

Temat: Re: Immunoglobuliny
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"borkon" <b...@a...de> wrote in message
> [...]
> stawow...
> Czy mozna powiazac wysoki poziom immunoglobulin z choroba stawow?

Witaj.
A swoją drogą to napisz do mnie prywatnie jak się żywisz?
Gdyż szukam potwierdzen pewnych teorii związanych z wpływem zywienia na
autoimmunologiczne reakcje organizmu.
Moze być na prywatny adres.
Jacek

3. Data: 2002-04-11 12:29:27

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <o...@p...com> napisał w wiadomości

> A swoją drogą to napisz do mnie prywatnie jak się żywisz?
> Gdyż szukam potwierdzen pewnych teorii związanych z wpływem zywienia na
> [...]

UWAGA - szaman.

m.

4. Data: 2002-04-11 13:23:13

Od: "Krzychu" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stawow...
> Czy mozna powiazac wysoki poziom immunoglobulin z choroba stawow?
> Bylbym wdzieczny za odpowiedz :-)
> Pozdrawiam
> borkon

Można powiązac. Nie wylkuczone, ze w Twoim przypadku to jest odpowiedz.

5. Data: 2002-04-11 18:39:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> UWAGA - szaman.

Wszyscy (chyba) o tym wiedzą.
Ma swoja grupę dyskusyjną, ponadto powstała już jakiś czas temu grupa
dotycząca diet, ale pewnie nikt go tam nie chce czytać, to znowu tu mąci.
Wyskoczył mi z killfajla.

Kaja

6. Data: 2002-04-15 06:59:37

Od: Suzuki Nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora