In my language

1. Data: 2008-03-10 14:41:12

Temat: In my language
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy wpadliście już na to:
http://www.youtube.com/watch?v=JnylM1hI2jc

Wielka nauka pokory i wkład do dawniejszej dyskusji o odmiennych sposobach
myślenia.

I jak widać wykładamy się na odmienności jak dłudzy.
A nie rozumiejąc jej odkładamy go koszyka z napisem 'gorsze'.
Dopóki odmienność nie przemówi naszym językiem, nie wytłumaczy nam siebie
sama - wtedy różnie bywa.

Czytał ktoś coś na temat tej osóbki.
Np. w jaki sposób nauczyła się wypowiadać gramatycznie?

M.

2. Data: 2008-03-10 18:00:05

Temat: Re: In my language
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A nie rozumiejąc jej odkładamy go koszyka z napisem 'gorsze'.
> Dopóki odmienność nie przemówi naszym językiem, nie wytłumaczy nam siebie

Głosy rozsądku zagłuszają wycia pawianów spod znaku wojującego ateizmu ;)

3. Data: 2008-03-10 19:15:46

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vilar; <fr3hkh$5q5$1@atlantis.news.neostrada.pl> :

> [...]
> sama - wtedy różnie bywa.
>
> Czytał ktoś coś na temat tej osóbki.
> Np. w jaki sposób nauczyła się wypowiadać gramatycznie?

Powiedziałbym, że pisać - ten głos wydawał mi się dziwny, aż do sceny, w
której bohaterka pisze na komputerze, który automatycznie go wokalizuje
- w okolicach 5.07.

Pozdrawiam dopowiadająco
Flyer

--
gg: 9708346; jabber:f...@j...pl
http://www.flyer36.republika.pl/

Re: gdzie dobry paranaukowy temat?
Nienawi?ć
Człowiekowi wystarczy, że będzie miłować.
Niewidzialna ręka rynku
ZYDOLENIE PRAWA...