Indiana Jones

1. Data: 2005-01-12 21:33:50

Temat: Indiana Jones
Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem starym prykiem ale uwielbiam ogladac filmy Indiana'e Jones'a.
Szczegolnie 2 pierwsze odcinki sa dla mnie jak balsam na dusze:)
Jestem zakochany w przygodach? Co by powiedzial Freud?

--
kazoo

1. Data: 2005-01-12 21:51:51

Temat: Odp: Indiana Jones
Od: "uookie" <n...@f...mail> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kazoo <...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:cs45c7$88f$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> Szczegolnie 2 pierwsze odcinki sa dla mnie jak balsam na dusze:)
> Jestem zakochany w przygodach? Co by powiedzial Freud?

że tak jak ja, masz kompleks infantylny

1. Data: 2005-01-12 22:18:47

Temat: Re: Indiana Jones
Od: "mnjiodek" <m...@b...emila> szukaj wiadomości tego autora

Głupia wrotka dla kazoo:

> Jestem starym prykiem ale uwielbiam ogladac filmy Indiana'e Jones'a.
> Szczegolnie 2 pierwsze odcinki sa dla mnie jak balsam na dusze:)
> Jestem zakochany w przygodach? Co by powiedzial Freud?

to co zwykle, podswiadomie jestes gejem, ale tym razem z matka ma to
malo wspolnego, raczej z ojcem...

--
it was one little casualty

1. Data: 2005-01-13 01:16:03

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kazoo wrote:
> Jestem starym prykiem ale uwielbiam ogladac filmy Indiana'e Jones'a.
> Szczegolnie 2 pierwsze odcinki sa dla mnie jak balsam na dusze:)
> Jestem zakochany w przygodach? Co by powiedzial Freud?

że się zatrzymałeś w rozwoju.
moon

1. Data: 2005-01-13 09:57:45

Od: Hollow Mind <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

kazoo napisał(a):

> Jestem starym prykiem ale uwielbiam ogladac filmy Indiana'e Jones'a.
> Szczegolnie 2 pierwsze odcinki sa dla mnie jak balsam na dusze:)
> Jestem zakochany w przygodach? Co by powiedzial Freud?

Ja ostatnio wolę oglądać inne filmy: "Piątek trzynastego", "Equilibrium",
"Kill Bill", ogólnie filmy, gdzie leje się krew. Co by NA TO powiedział
Freud ?

--
Pozdr. H.M.

1. Data: 2005-01-13 09:58:30

Od: Gandalf the Pink <GandalfDaPink@R'Han.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12.01.2005 kazoo <...@...pl> napisał/a:
> Co by powiedzial Freud?

Brakuje Ci seksu z domina - pejcze i takie tam..

--
G -=gandalf.uczucia.com.pl=-

gdyby gramatyka angielska miała sens, lackadaisical miałoby coś wspólnego
z brakiem kwiatów.

--- Doug Larson

1. Data: 2005-01-13 14:01:10

Od: "kazoo" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> że się zatrzymałeś w rozwoju.

No to to napewno!
Ale czy to nie chodzi o to, ze jestem tchorzliwy? Ogladam sobie
NIEBEZPIECZNE przygody siedzac bezpieczny przed ekranem i sie ekscytuje, ze
tez bym tak chcial:)

--
indi.kazoo

link dla BLUZGACZA mam
im blizej slubu ty mniej chce mi sie zenic - o co chodzi?
cd. przyjazni i zazdrosci...
chodzi o tego arnolda...