Indoprofen-na zatrzymanie choroby SMA...

1. Data: 2004-12-18 14:34:20

Temat: Indoprofen-na zatrzymanie choroby SMA...
Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dla zainteresowanych:
Skuteczny lek na rdzeniowy zanik mięśni,
http://info.onet.pl/item.asp?DB=120&ITEM=1018591

Pozdrawiam
Bogusława

2. Data: 2004-12-18 15:35:37

Temat: Re: Indoprofen-na zatrzymanie choroby SMA...
Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> dla zainteresowanych:
> Skuteczny lek na rdzeniowy zanik mięśni,
> http://info.onet.pl/item.asp?DB=120&ITEM=1018591

Chciałem dorzucić znak zapytania, ale jednak nie, nie zrobię tego, bo po
przeczytaniu należy mieć nadzieję, że to pójdzie w dobrym kierunku.
W końcu minęło 20 lat od wycofania tego preparatu, a patrząc na postęp
nauki, ściślej medycyny, to raczej wystarcza na ewentualne poradzenie sobie
z paromu niepożądanymi działaniami ubocznymi.

Pozdrawiam,
Maćkoski
--
Aby odpowiedzieć prywatnie, kliknij poniżej:
http://www.cerbermail.com/?YX7je5fgrY

3. Data: 2004-12-18 16:21:26

Od: "dianaza" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M S" <s...@n...ok> napisał w wiadomości

> [...]
> nauki, ściślej medycyny, to raczej wystarcza na ewentualne poradzenie
> sobie z paromu niepożądanymi działaniami ubocznymi.
-----------------
Większość leków na choroby przewlekłe ma niepożądane działania uboczne.Moje
również...
Ale, jeżeli nie ma się innego wariantu,wyboru ,by móc normalenie
funkcjonować,to trzeba przyjmować, niestety to co jest...Jednak postępy w
medycynie obecnie są tak duże, iz każdego dnia można przeczytać o róznych
nowinkach dających nadzieję...
W chwili obecnej, jeden rok, to kiedyś wieczność...

To jeszcze coś dla osób chorych na cukrzycę...
http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_041217/n
auka/nauka_a_5.html
Pozdrawiam
Bogusława

Czy to prawda
Życzenia Bożonarodzeniowe
[ogloszenie] NARCIARSTWO NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wroclaw-Katowice przed swietami
Meyra - czesci zamienne