[ogloszenie] NARCIARSTWO NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1. Data: 2004-12-15 13:13:40

Temat: [ogloszenie] NARCIARSTWO NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Od: "rolins" <rolins[TO USUN]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Nazywam sie Jarosław Rola i zajmuję się narciarstwem dla Osób
Niepełnosprawnych poruszających się na wózkach i pomyślałem że może w waszym
gronie są osoby które chciały by spróbować tego sportu. Daje on niesamowite
możliwości rehabilitacji i poprawienia samopoczucia, a na poziomie
zawodniczym możliwość zwiedzenia niemal całego Świata uczestnicząc w
miedzynarodowych zawodach. W najbliższej przyszłości chciałbym zorganizować
kilka krótkich weekendowych obozów dla osób chcących spróbować czegoś
nowego. Obozy odbywać się będą w Karpaczu lub na pobliskich stokach w
Czechach. Na dzień dzisiejszy jest to działalność niekomercyjna ponieważ
chodzi nam (Sportowe Stowarzyszenie Inwalidów "START" Poznań) o znalezienie
nowych adeptów sztuki narciarskiej którzy być może w przyszłości wstąpią do
Reprezentacji Polski w Narciarstwie Alpejskim.

Dodam jeszcze że jeśli będzie zainteresowanie i będą chętni oraz odpowiednie
warunki to mam do dyspozycji wystarczającą liczbę sprzętu aby zorganizować
szkolenie dla większej grupy (około 10 osób).

Więcej o narciarstwie niepełnosprawnych można dowiedzieć się na mojej
stronie www.mono-ski.prv.pl -> MONO-SKI

Proszę o rozesłanie tej informacji do znajomych osób poruszających się na
wózkach , może ktoś się zdecyduje.

Kontakt telefoniczny ze mną możliwy pod nr: +48 604 55 88 16

2. Data: 2004-12-15 15:39:59

Temat: Re: [ogloszenie] NARCIARSTWO NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Od: "interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Ty to masz nieograniczone zasoby energii ;-)
Brrrrr, dzisiaj tak zmarzłem na hanbiku, że za
"pieruna" nie wybrałbym się na mono-ski.
Ja to nawet zimą pozostanę przy jeździe na handbiku,
tylko cholera coś się sypie, bo co średnio raz w tygodniu
odwiedzam spawacza. Jak tak dalej pójdzie, to będę znał
wszystkich spawaczy w okolicy ;-)
Pozdrawiam Piotr

3. Data: 2004-12-15 17:00:52

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio pisze w news:cpplvr$r67$1@atlantis.news.tpi.pl

> Jarek Ty to masz nieograniczone zasoby energii ;-)

Też podziwiam - tak trzymać! :D

> Jak tak dalej pójdzie, to będę znał
> wszystkich spawaczy w okolicy ;-)

Wiesz, to pożyteczna znajomość. ;-) Byla tylko handbike to
przetrzymał. :>

--
Pozdrowieństwa,
Scally

4. Data: 2004-12-15 17:56:51

Od: "tetrus" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tetrusow tez przyjmujecie? :D

5. Data: 2004-12-16 09:47:09

Od: "rolins" <rolins[BEZ TEGO]@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tetrusow tez przyjmujecie? :D

Tylko od checi tetrusa zalezy czy bedzie chcial sprobowac czy nie.. ;)

zadzwon cos pomyslimy ...

Wroclaw-Katowice przed swietami
Meyra - czesci zamienne
Complex poznań - bez komentarza