Indor z owocami

1. Data: 2003-07-06 08:38:14

Temat: Indor z owocami
Od: "(Na)Lesnik" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Indyk z owocami
piersi z indyka - 1 szt
jajko - 2 szt
mąka
bułka tarta
koktail owocowy 1 puszka (około 800g ja widziałem wersję Kresto, ale
_koniecznie_ _z_ _owocami_ _winogrona_)
cebula - 1 szt
przyprawy (sól, pieprz)

Pierś indyka pokroić jak na kotlety. Pobić, przyprawić, obtoczyć w
jajku, następnie w mące i bułce tartej. Usmażyć. W tzw. międzyczasie
zagotować w garnku osoloną wodę wraz z całą cebulą. Kiedy woda się
zagotuje wrzucić do niej usmażone kotlety (nie zlewać tłuszczu z
patelni!) i gotować tak dlugo, aż mięso będzie bardzo miękkie. Następnie
drewnianą łyżką podzielić mięso w garku na bardzo małe kawałki. Zagęścić
mączką ziemniaczaną. Dodać odsączone owoce z koktajlu owocowego.
Przykryć garnek i odstawić na około 15 minut. Podawać z ryżem.

Ogólnie - orgazm kulinarny:)
--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik