Infekcja dróg moczowych? czyżby?

1. Data: 2005-12-09 17:58:42

Temat: Infekcja dróg moczowych? czyżby?
Od: "Zdzisiek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Kilka dni temu byłem u lekarza gdyż męczyły mnie parcia na pęcherz oraz
pieczenie w okolicach cewki moczowej, lekkie pobolewanie nerek i pęcherza.
Dostałem Nolicin i mam go brać 10 dni. Zrobiłem też badania moczu, które wg
pani doktor wyszły całkiem dobrze - zaleciła tylko więcej pić (niestety nie
pochwalę się szczegółami, bo zostały w kartotece).

Po 4 dniach brania tych tabletek (2x dziennie po 1 tabl.) odczuwam nadal
takie dziwne uczucie pieczenia i nie wiem już czy jest to sama cewka, czy
też może nie okolice moszny (czuję w tych okolicach takie dziwne lekkie
pieczenie - jak gdyby ciepło).
Zauważyłem, że jak leżę lub spaceruję to uczucie to jest mało kłopotliwe
(jest w miarę ok) - gorzej jest jak siedzę.

Trochę się niepokoję co to może być? Jądra mnie nie bolą, skóra moszny
raczej taka jak zawsze, uciskałem okolice prostaty ale też wydaje się ok.

Czy to może być coś poważnego?

PS: Mam 28 lat. Nie chorowałem nigdy na nic poważnego. Ostatnio miałem jakąś
infekcję zatok ale wydaje się, że już od paru tygodni jest ok.

2. Data: 2005-12-09 18:05:33

Temat: Re: Infekcja dróg moczowych? czyżby?
Od: "Zdzisiek" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

PS: Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam niestety siedzący tryb pracy - albo
w aucie albo przy komputerze.

siny palec
Guzki...
odbyt