odbyt

1. Data: 2005-12-09 16:32:06

Temat: odbyt
Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie mi co to moze byc:
Bardzo spuchło mi ujście odbytu do tego stopnia ze nie mogłam sie załatwiac
czujac ogromny bol. Trwalo to okolo 4-5 dni. teraz niby przeszlo (lekkie
napuchniecie pozostalo) ale tyle dobrego ze spokojnie juz moge sie zalatwic.
Co to moze byc? Do jakiego ewentualnie specjalisty sie z tym udac?
Dzieki za wskazowki
Aga

2. Data: 2005-12-09 17:23:28

Temat: Re: odbyt
Od: "Edek Odkredek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zalatwic.
> Co to moze byc? Do jakiego ewentualnie specjalisty sie z tym udac?

Nie jestem lekarzem, ale moze to sa zylaki odbytu, wtedy ma sie wrazenie
jakby odbyt byl zatkany i ma sie potworne zaparcia.

Pozdrawiam Violka

3. Data: 2005-12-09 20:39:00

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości