Injury Severity Score...

1. Data: 2002-08-28 18:06:34

Temat: Injury Severity Score...
Od: Leszek Karlik <l...@z...krap.pl> szukaj wiadomości tego autora

... no właśnie. Podczas wykonywania researchu znalazłem na
www.trauma.org informację o tym, że ISS koreluje liniowo z czasem
zdrowienia i szansą przeżywalności, ale nie znalazłem informacji o tym
_jak_ koreluje.

Czy ktoś może mi powiedzieć, gdzie mogę znaleźć te informacje?
Chciałem tak ustalić czasy zdrowienia w grze żeby było to w miarę
realistyczne, ale nie wiem jaki okres czasu jest "realistyczny".

A o ile informacje o pierwszej pomocy itp. dość łatwo znaleźć na WWW,
o tyle informacje o czasie i procesie leczenia różnych obrażeń już
trudniej...

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; ailurophile by trade; SNAFU TANJ TANSTAAFL; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \